Guranje brade - Kako ispraviti loše držanje? - Body.ba

Kako ispraviti loše držanje?

Guranje brade

Piše: Body.ba

Srijeda, 04.10.2017.

Guranje brade prema nazad, jednostavna je vježba koja pomaže popravljanju držanja, jačajući mišiće vrata. Može biti izvođena u sjedećem i stojećem položaju, a najbolje u kombinaciji "hvatanja" idealne poze držanja oslanjajući se leđima o zid.

Zabacite ramena unazad i lagano iz spustite. Dva prsta postavite na bradu, te laganim pritiskom gurnite glavu nazad. Zadržite se u krajnjoj poziciji par sekundi, te ponovite krug. Što se više ova vježba izvodi, efekti su bolji, a ono što joj ide u prilog, je to što se može izvoditi bilo kad i bilo gdje.

2 / 7
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Najbrutalniji "fitness prank" ikada

Eksplozija stomaka

Najbrutalniji "fitness prank" ikada

Legendarna teretana na otvorenom Muscle Beach u Kaliforniji, mjesto je na kom su svojevremeno trenirale neke...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Srčano zatajenje uzrok tužne smrti bodybuildera

Par dana pred prosidbu

Srčano zatajenje uzrok tužne smrti bodybuildera

Srceparajuća priča o smrti 25-godišnjeg bodybuildera iz Velike Britanije Sama Standerwicka, potresla je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Steroid bi mogao UFC šampiona koštati karijere

Jon Jones pred krahom

Steroid bi mogao UFC šampiona koštati karijere

Šampion UFC-a Jon Jones, samo par dana nakon herojskog poduhvata i velike pobjede nad Danielom Cormierom koja...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Vole "punije": Pet država čije su žene najdeblje

Najviše pretilih

Vole "punije": Pet država čije su žene najdeblje

Pretilost je globalni problem modernog društva koji kao dokazan uzročnik stoji iza cijelog niza različitih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)