Jednostavne i učinkovite

Kegelove vježbe za trudnice

Piše: Anita Džanko

Subota, 12.06.2010.

Kegelove vježbe za trudnice

Vježbajući mišiće zdjeličnog dna, znat ćete ih opustiti prilikom poroda.

Kegelove vježbe su jednostavne ali vrlo učinkovite i trebala bi ih naučiti svaka žena, trudna ili ne. Ove vježbe ne iziskuju mnogo napora, a korist je višestruka! U trudnoći, tijelo žene se mijenja. Tako može doći i do slabljenja mišića zdjeličnog dna. Maternica raste i mišići koji je podržavaju izloženi su naporu. Pravilne vježbe učvrstit će ovaj mišić i spriječiti pojavu nekontroliranog mokrenja u trudnoći ili inkontinencije.

Kegelove vježbe sprječavaju inkontinenciju u trudnoći i nakon poroda, te učvršćuju mišiće koji će poboljšati vaše seksulane odnose nakon poroda. Vježbe također smanjuju mogućnost pojave hemoroida, koja je česta kod trudnica, jer obuhvataju i rektalno područje. Vježbajući mišiće zdjeličnog dna, znat ćete ih opustiti prilikom poroda. Opuštanje čini porod ugodnijim, te sprječava pucanje tkiva međice.

Kako ćete znati u kakvom su stanju mišići vašeg zdjeličnog dna?

Tokom mokrenja pokušajte zaustaviti srednji mlaz urina. Ako ste uspjeli to uraditi lako i brzo, mišići vašeg zdjeličnog dna su u dobrom stanju. Ukoliko niste uspjeli zaustaviti srednji mlaz, nakon nekoliko sedmica prakticiranja Kegelovih vježbi bit ćete iznenađeni rezultatima!

Praktično izvođenje Kegelovih vježbi

Tri jednostavna koraka i uradili ste vašu prvu Kegelovu vježbu:
- stegnite mišiće zdjelice dok mokrite, kao da pokušavate zaustaviti mlaz
- zadržite stegnuto dok izbrojite do 3
- polako popuštajte stezanje i opustite se

Ove vježbe možete raditi bilo kad i bilo gdje. Dok gledate televiziju, pravite ručak, vozite se u autu, čekate u redu za pregled kod doktora… Potrebno je samo stisnuti mišiće zdjeličnog dna i zadržati ih stisnute dok izbrojite do pet, zatim ih opustite i ponavljajte vježbu desetak puta, te postepeno povećavajte vrijeme izvođenja. Kada se vremenom uvježbate, ponavljajte nekoliko sesija dnevno. Kada vaše izvođenje Kegelovih vježbi postane uspješno, slobodno ih radite u različitim pozama. Ove vježbe možete nastaviti prakticirati i nakon poroda.

Kako su nastale Kegelove vježbe?

Kegelove vježbe osmislio je dr. Arthur Kegel, po kojem su i  dobile ime. Bile su preporuka njegovim pacijenticama još 1940. godine. Osmišljenje su da jačaju sve mišiće uro-genitalnog trakta.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>U želji za ogromnim mišićima su uništili tijela

Synthol idioti

U želji za ogromnim mišićima su uništili tijela

Življenje aktivnim sportskim životom, te vježbanjem svakoga dana kako bi postali fizički spremniji, jači i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Neuništivi majstori: Oni su najstariji fudbaleri

Igrači bez roka trajanja

Neuništivi majstori: Oni su najstariji fudbaleri

Profesionalizam i velika briga o rutinama treninga, ishrane i izbjegavanju poroka, naprosto mora rezultirati...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

>Na hladnoći od -70 stepeni žive stogodišnjaci

Sibirsko selo Ojmjakon

Na hladnoći od -70 stepeni žive stogodišnjaci

Dok se ljudi širom svijeta zgrožavaju od temperatura nižih od minus 15 ili 20 stepeni celzijusa, ljudi u...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najstarija osoba na svijetu napunila 117 godina

Rekorderka Emma Morano

Najstarija osoba na svijetu napunila 117 godina

Brojni su primjeri ljudi širom Planete čiji životni vijek traje duže od sto godina, međutim, kada je riječ o...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)