Jednostavne i učinkovite

Kegelove vježbe za trudnice

Piše: Anita Džanko

Subota, 12.06.2010.

Kegelove vježbe za trudnice

Vježbajući mišiće zdjeličnog dna, znat ćete ih opustiti prilikom poroda.

Kegelove vježbe su jednostavne ali vrlo učinkovite i trebala bi ih naučiti svaka žena, trudna ili ne. Ove vježbe ne iziskuju mnogo napora, a korist je višestruka! U trudnoći, tijelo žene se mijenja. Tako može doći i do slabljenja mišića zdjeličnog dna. Maternica raste i mišići koji je podržavaju izloženi su naporu. Pravilne vježbe učvrstit će ovaj mišić i spriječiti pojavu nekontroliranog mokrenja u trudnoći ili inkontinencije.

Kegelove vježbe sprječavaju inkontinenciju u trudnoći i nakon poroda, te učvršćuju mišiće koji će poboljšati vaše seksulane odnose nakon poroda. Vježbe također smanjuju mogućnost pojave hemoroida, koja je česta kod trudnica, jer obuhvataju i rektalno područje. Vježbajući mišiće zdjeličnog dna, znat ćete ih opustiti prilikom poroda. Opuštanje čini porod ugodnijim, te sprječava pucanje tkiva međice.

Kako ćete znati u kakvom su stanju mišići vašeg zdjeličnog dna?

Tokom mokrenja pokušajte zaustaviti srednji mlaz urina. Ako ste uspjeli to uraditi lako i brzo, mišići vašeg zdjeličnog dna su u dobrom stanju. Ukoliko niste uspjeli zaustaviti srednji mlaz, nakon nekoliko sedmica prakticiranja Kegelovih vježbi bit ćete iznenađeni rezultatima!

Praktično izvođenje Kegelovih vježbi

Tri jednostavna koraka i uradili ste vašu prvu Kegelovu vježbu:
- stegnite mišiće zdjelice dok mokrite, kao da pokušavate zaustaviti mlaz
- zadržite stegnuto dok izbrojite do 3
- polako popuštajte stezanje i opustite se

Ove vježbe možete raditi bilo kad i bilo gdje. Dok gledate televiziju, pravite ručak, vozite se u autu, čekate u redu za pregled kod doktora… Potrebno je samo stisnuti mišiće zdjeličnog dna i zadržati ih stisnute dok izbrojite do pet, zatim ih opustite i ponavljajte vježbu desetak puta, te postepeno povećavajte vrijeme izvođenja. Kada se vremenom uvježbate, ponavljajte nekoliko sesija dnevno. Kada vaše izvođenje Kegelovih vježbi postane uspješno, slobodno ih radite u različitim pozama. Ove vježbe možete nastaviti prakticirati i nakon poroda.

Kako su nastale Kegelove vježbe?

Kegelove vježbe osmislio je dr. Arthur Kegel, po kojem su i  dobile ime. Bile su preporuka njegovim pacijenticama još 1940. godine. Osmišljenje su da jačaju sve mišiće uro-genitalnog trakta.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Koristila je steroide 90-ih, ovako izgleda danas

Žene i testosteron

Koristila je steroide 90-ih, ovako izgleda danas

Denise Rutkowski je devedesetih godina prošlog vijeka bila više od zgodne fitness takmičarke, a onda se...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Narod sa najzdravijim srcima ma Planeti

Učimo od njih

Narod sa najzdravijim srcima ma Planeti

Veoma interesantno istraživanje sa svojim potpuno impresivnim rezultatima, objavljeno je u britanskom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Model sa aknama: Starlie ohrabrila druge djevojke

Iskrena Starlie Smith

Model sa aknama: Starlie ohrabrila druge djevojke

Dok se djevojke grozničavo trude sakriti svaku aknu na svom licu prilikom izlazaka vani, sigurno im ne pada...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Prva djevojka u kolicima na izboru za Miss

Ljepotica i heroj

Prva djevojka u kolicima na izboru za Miss

Caremonija izbora za Missa Australije, protekla je u jednom potpuno nesvakidašnjem izdanju, budući da je bez...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)