Vježbe za trudnice - Body.ba

Korisne vježbe

Vježbe za trudnice

Piše: Ajla Softić

Subota, 29.06.2013.

Za vrijeme trudnoće je moguće da se osjećate iscrpljeno, kao da imate nedostatak energije. To se može promjeniti redovnom fizičkom aktivnošću i vježbama, koje je odobrio vaš doktor. Pored toga što ćete se osjećati bolje, ove vježbe mogu utjecati i olakšati proces porođaja.

Napomena: Prije započnete sa ovim ili bilo kojim drugim vježbama, konsultujte se sa svojim doktorom. Važno je da vodite računa o sebi i o djetetu.

Karlične vježbe
Ovi mišići su bitni za svakog, bez obzira da li ste u drugom stanju ili ne. Ideja ovih vježbi jeste da se ojača karlično dno, što može pomoći pri porođaju. Za izvođenje ovih vježbi najbolje je da ste u sjedećem položaju. Opustite tijelo i počnite praviti kontrakcije karličnim mišićima. To ćete postići začvršćenjem donjem dijela stomaka, isto kao da pokušavate da zaustavite proces mokrenja. Možete raditi brže kontrakcije ili da jednu zadržite 10 sekundi, a zatim sa pauzama da ponavljate.



Vježbe za otvaranje kukova
Ovu vježbu ne smiju izvoditi žene nakon 35 sedmice trudnoće ili ukoliko imate problema sa hemoroidima. Pokušajte zadržati položaj kao što je predstavljen u videu. Pokušajte da ne izgubite balans tijela.

 

Abdomenalne vježbe
Zauzmite položaj kao što je pokazano u videu. Dišite duboko preko nosa, a izdahnite dok savijate gornji dio leđa. Zadržite se u tom položaju tri sekunde i onda podignite glavu.


Abdomenalne vježbe
Postavite ruke pravo ispred vaših ramena, i potrudite se da svu težinu prebacite na koljena. Započnite vježbu držeći leđa ravnim. Oprezno radite male poteze, i vodite računa o disanju.

 



Vježbe za noge i zadnjicu
Radite čučnjeve sa nogama raširneih u širini kukova. Spuštajte se koliko vam dozvoljava vaše stanje. Trudite se da vam leđa budu ispravljena tokom čitave vježbe. Ukoliko možete, ponovite ovo 20 puta, ali svakako to prilagodite vašem stanju.



Vježbe protiv bolova u donjem dijelu leđa
Ovu vježbu možete izvoditi u bilo kojem periodu trudnoće. Postavite stopala par centimetara od zida, raširite noge malo šire od ramena. Prilijepite leđa duž cijele dužine za zid, zadržite se u ovom položaju nekoliko sekundi, zatim olabavite mišiće u gornjem dijelu tijela. Uradite 10 ponavljanja.



Vodite računa o disanju pri radu svake vježbe. U napornom dijelu izdahnite, u opuštenom položaju udahnite. Svakako se konsultujte sa vašim doktorom prije nego počnete raditi bilo koju od vježbi.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Imala je samo 35 kg a sada je dizačica tegova

Pobijedila anoreksiju

Imala je samo 35 kg a sada je dizačica tegova

Sophia Ellis je heroina koja je prešla put od anoreksije do takmičenja u profesionalnom dizanju tegova. Iako...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najbrutalniji "fitness prank" ikada

Eksplozija stomaka

Najbrutalniji "fitness prank" ikada

Legendarna teretana na otvorenom Muscle Beach u Kaliforniji, mjesto je na kom su svojevremeno trenirale neke...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Srčano zatajenje uzrok tužne smrti bodybuildera

Par dana pred prosidbu

Srčano zatajenje uzrok tužne smrti bodybuildera

Srceparajuća priča o smrti 25-godišnjeg bodybuildera iz Velike Britanije Sama Standerwicka, potresla je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Steroid bi mogao UFC šampiona koštati karijere

Jon Jones pred krahom

Steroid bi mogao UFC šampiona koštati karijere

Šampion UFC-a Jon Jones, samo par dana nakon herojskog poduhvata i velike pobjede nad Danielom Cormierom koja...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)