Kako rasti u danima kada ne trenirate? - Body.ba

Korisne smjernice

Kako rasti u danima kada ne trenirate?

Piše: Selma

Srijeda, 13.06.2018.

Praćenje naučno utemeljenih programa korisno je i svakako preporučljivo, ali mnogi izostave jedan vrlo važan faktor: odmaranje ili regeneraciju. Ako se ne regenerišeš na odgovarajući način, tvoj rast neće biti optimalan.

U danima odmora, mnogi vježbači dramatično smanjuju unos kalorija, vode i ugljikohidrata. No, mogu li te navike zaista pomoći u oporavku dugoročno? Potražite odgovor u sljedećih šest korisnih nutricionističkih smjernica.

1 / 7
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>CrossFit 500: Izazov samo za najspremnije

Snaga i izdržljivost

CrossFit 500: Izazov samo za najspremnije

CrossFit kao disciplina je osmišljen kako bi istovremeno pomicao granice snage i izdržljivosti, te proizvodio...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Prženje više puta na istom ulju - zašto je opasno?

Dva ili više puta

Prženje više puta na istom ulju - zašto je opasno?

Korištenje istog ulja za prženje dva ili više obroka je jedan od najgorih poteza koji se mogu napraviti u...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Šta je vježbanje, a šta treniranje?

Postoji razlika

Šta je vježbanje, a šta treniranje?

Došao je taj dan. Dan kada ste konačno odlučili da ćete se aktivirati. Istražili ste na internetu koje vježbe...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)