Šta kada se zamijene uloge u reklamama?

Žene i muškarci

Kako bi izgledao svijet marketinga i reklama kada bi žene i muškarci zamijenili uloge, odnosno kada bi muškarci glumili sve zavodljive uloge koju su rezervisane za žene?! Od namještaja, preko šampona, kozmetike, odjeće pa sve do hrane. Sa atraktivnim i zavodljivim potezima žene u reklmama, mame da se kupe proizvodi kako biste i vi bili dio te priče.

Šta kada se zamijene uloge u reklamama?

Žena mogu samo sa čežnjom da gledaju senzualne konture tijela koje vi nemate ili samouvjereno da odmahnete rukama svjesni da su sve te silne ljepotice samo digitalno obrađene i da nisu toliko stvarne. Ali, kako bi svijet reklama izgledao kada bi se zamijenile uloge? Odnosno kada bi muškarci glumili u svim onim reklama u kojima glume te "savršene" žene?!

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak