1. Težine uskladiti sa energetskim nivoima - 6 savjeta kako do ogromnih ruku - Body.ba

6 savjeta kako do ogromnih ruku

1. Težine uskladiti sa energetskim nivoima

Piše: Body.ba

Utorak, 16.05.2017.

Određivanje težina opterećenja na kojima će biti bazirano vježbanje, najpametnije je obaviti već na samom početku treninga i to nakon što se shvati kakvim energetskim nivoima se raspolaže tog dana i na tom treningu. Raspoloženje i nivoi energije variraju iz dana u dan, pa najžešće vježbanje treba biti onda kada se i osjeća najveći napon energije, s tim da je dobro odmjerenim odabirom tegova važno svaki trening učiniti što efikasnijim.

2 / 7
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Dame koje ne vježbaju

Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Za djevojke koje nisu u fitnessu stalna briga o kvalitetnoj i zdravoj ishrani kao i redovnim fizičkim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ne želite da vas mrze

15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ako krećete u teretanu i želite se što je moguće bolje uklopiti u instituciju uz koju mnogi od kolega...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Mjesto napretka

10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Vježbanje u teretani se smatra jednom od najboljih mogući terapija koja podiže mentalni fokus i poboljšava...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Loša strana mišićavosti

Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Biti bodybuilder i imati ekstremno mišićavo tijelo nosi 100 različitih prednosti u odnosu na ostale "obične"...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)