Savjeti - Bodybuilding - Arhiva strana 15 - Body.ba
Ograničenje?

Ograničenje?

Genetika u bodybuildingu

Piše: Body.ba

05.02.2012.

Vjerovatno ste svi čuli za genetski potencijal u bodybuildingu. Obično se koristi u smislu „Ima takvo tijelo samo zbog genetike,“ ili „Odustao sam zbog loše genetike... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Naučite šta da radite

Naučite šta da radite

5 savjeta za mršave koji žele da dobiju na masi

Piše: Body.ba

04.02.2012.

Mnogo mršavaca žele povećati svoje mišiće, dodati im kvalitetnu mišićnu masu. Sa svim informacijama (tačnim, netačnim) koje se pojavljuju, može biti jako teško odrediti... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (3)

Šta je bolje?

Šta je bolje?

Usporedba treninga: Full Body vs Split Workout

Piše: Body.ba

10.01.2012.

Vrlo često se ljudi pitaju da li je bolje raditi na cijelom tijelu u okviru jednog treninga, ili je bolje dijelove tijela vježbati odvojeno. Rad na cijelom tijelu (Full... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Use it or lose it

Use it or lose it

Fleksibilnost ramena za podizanje tegova

Piše: Body.ba

26.12.2011.

Ramena koja nisu fleksibilna otežavaju izvođenje nekih vježbi za gornji dio tijela, poput zgibova, bench potisak, ili ramenog potiska sa podizanjem tega iza glave.... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Propadanje mišića

Propadanje mišića

Katabolizam - šta je i kako ga izbjeći?

Piše: Body.ba

21.12.2011.

Izgradnja mišića može se uraditi kroz dva koraka: vježbanje sa tegovima i unos dodatne hrane. Kad vježbate, mišići se mijenjaju, kasnije se oprovaljaju i čine vas jačim,... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Osnovni principi

Osnovni principi

Kako povećati bench potisak?

Piše: Body.ba

16.11.2011.

Često se postavljaju pitanja u vezi svih vježbi, kad i kako težinu povećati. Pored zgibova, čučnja i raznih pregiba, najčešće ljudi žele znati o podizanju težine na... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Fokus na složene vježbe

Fokus na složene vježbe

Neravnoteža snage dovodi do povreda i usporava napredak

Piše: Body.ba

29.06.2011.

Tijelo nije kolekcija nepovezanih dijelova i apsolutno je pogrešno razmišljati u tom pravcu. Mnogi početnici intuitivno izraze želju kako žele velike bicepse i nadaju se... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Zaboravite istezanje

Zaboravite istezanje

Kako se pravilno zagrijati prije treninga?

Piše: Body.ba

22.05.2011.

Ljudi intuitivno shvataju da početak treninga treba započeti sa najvećim težinama koje mogu dići. Istina, ali tome mora prethoditi kvalitetno zagrijavanje. Zbog čega je... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Dilema

Dilema

Slobodne težine ili sprave: Šta je bolje?

Piše: Body.ba

02.05.2011.

Ovo je uvijek popularna tema. Slobodne težine nasuprot sprava je debata koja se u svijetu fitnesa stalno vodi. Ljubitelji sprava će uvijek reći da mišići ne mogu... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Mit

Mit

Veći broj ponavljanja i manje težine - dobro za definiciju?

Piše: Body.ba

14.04.2011.

Jedan od mnogih mitova koji se još uvijek prožima bodybuildingom je da velik broj ponavljanja služi za gubitak masnoće i postizanje definicije. Govorimo o 15 do 20... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (6)



BlaBla

>Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Dame koje ne vježbaju

Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Za djevojke koje nisu u fitnessu stalna briga o kvalitetnoj i zdravoj ishrani kao i redovnim fizičkim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ne želite da vas mrze

15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ako krećete u teretanu i želite se što je moguće bolje uklopiti u instituciju uz koju mnogi od kolega...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Mjesto napretka

10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Vježbanje u teretani se smatra jednom od najboljih mogući terapija koja podiže mentalni fokus i poboljšava...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Loša strana mišićavosti

Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Biti bodybuilder i imati ekstremno mišićavo tijelo nosi 100 različitih prednosti u odnosu na ostale "obične"...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)