1. Držanje "četiri velike" - Vječno efektni: 10 zakona povećanja snage - Body.ba

Vječno efektni: 10 zakona povećanja snage

1. Držanje "četiri velike"

Piše: Body.ba

Srijeda, 02.08.2017.

Četiri velike vježbe s kojima se najbolje razvija snaga su: Čučanj, mrtvo dizanje, bench potisak, potisak ramenima. Uz navedene, dizanja na vratilu i veslanja, također su sjajne vježbe ali fokus treninga ne treba biti na njima, one mogu biti dodatak dvjema vježbama potiska u smislu održavanja balansa vlakana vježbama guranja i povlačenja.

2 / 11
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Nakon moždanog udara Mirsadu Terzi potrebna pomoć

Velikan bh. bodybuinga

Nakon moždanog udara Mirsadu Terzi potrebna pomoć

Najuspješniji bosanskohercegovački bodybuilder, nosilac IFBB PRO karte i selektor bodybuilding reprezentacije...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>5 divova koji se vjerovatno nikada neće takmičiti

Najveći od najvećih

5 divova koji se vjerovatno nikada neće takmičiti

Eugen Sandow, otac bodybuildinga koji je imao ideju da kroz izgradnju mišića tijelo učini umjetničkim djelom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>"Zatvor je najbolja stvar koja mi se dogodila"

Okidač transformacije

"Zatvor je najbolja stvar koja mi se dogodila"

Kazneno-popravni domovi u Kaliforniji još od 1998. godine imaju zabranu dizanja tegova kao aktivnosti...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Legendarno: Najviši protiv najnižeg bodybuildera

Ferrigno i Baccianini

Legendarno: Najviši protiv najnižeg bodybuildera

Bodybuilding je sport koji pruža priliku svima, bez obzira na životnu dob i visinu, tako da je historija...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)