Serije 3 do 5 ponavljanja - Zašto su potrebne? - Body.ba

Druga strana težina

Serije 3 do 5 ponavljanja - Zašto su potrebne?

Piše: Body.ba

Utorak, 20.10.2015.

Vježbanje s težinama je jedini način izgradnje mišića, a konkretno baziranje na podizanje težina koje predstavljaju veliki izazov tijelu i blizu su granice poslije koje uopšte nije ni moguće vježbati, upravo izaziva i najveći napredak.

Za sve to postoji cijeli niz razloga, a par naučno dokazanih teza, trebalo bi poslužiti kao motivacija za pridavanje posebne pažnje izvođenju kratkih serija u kojima je moguće izvesti samo 3 do 5 ponavljanja. 

1 / 4
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Neprevaziđeni Tom Platz

Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Tom Platz je jedan od najpoštovanijih bodybuildera koji je tokom života zaista zaradio status neprevaziđene...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

U susret Mr. Olympiji

Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

Egipćanina sa kuvajtskom adresom Momdouha Elssbiaya Big Ramyja su svi itekako dobro zapamtili na posljednjoj...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Nova mušica nazvana po Arnoldu Schwarzeneggeru

Ovo niste znali

Nova mušica nazvana po Arnoldu Schwarzeneggeru

Novo otkrivena vrste bube ima ogromne prednje noge, i inspirisala je jednog naučnika koji je otkrio da je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Da li ste čuli za bench potisak pod vodom?

Urnebesna ideja

Da li ste čuli za bench potisak pod vodom?

Baš kada smo pomislili da smo sve vidjeli i da nikakva fitness vratolomija nije već osmišljena, pojavio se...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)