Trening kraći od 45 minuta za ogromne ruke

Natjerajte ruke da rastu

Dok nedostatak slobodnog vremena važi kao opravdanje "broj 1" zašto se ne vježba, istina je takva da kratki treninzi nose mnogo više efikasnosti od dugih. To čak vrijedi i za mišiće ruku, koji su svima omiljeni za pumpanje dugim serijama i velikim brojem ponavljanja.

Trening kraći od 45 minuta za ogromne ruke

Preciznije rečeno, treninzi u trajanju do 45 minuta su najidealniji za hipertrofiju, pa tim vođeni donosimo program vježbi za ruke koji bi trebao maksimizirati napredak, te bi izveden na treningu trebao potrošiti upravo toliko vremena.

Sastoji se iz tri superseta sastavljena iz sljedećih šest vježbi.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak