Veslanje: Šest najboljih načina izvođenja - Body.ba

Ključna vježba za leđa

Veslanje: Šest najboljih načina izvođenja

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 14.05.2018.

Veslanje je ključna vježba za leđa s kojom se gradi širina latissimusa, ali i s kojom se u dobroj mjeri utiče na izgradnju "dubine" leđa. Postoji više varijacija ove vježbe, a kako bi svako pronašao svoj idealni način i maksimalnom snagom izgradio svoja leđa, u nastavku ćemo preporučiti šest najboljih načina izvođenja ove čuvene složene vježbe.

1 / 7
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Nakon moždanog udara Mirsadu Terzi potrebna pomoć

Velikan bh. bodybuinga

Nakon moždanog udara Mirsadu Terzi potrebna pomoć

Najuspješniji bosanskohercegovački bodybuilder, nosilac IFBB PRO karte i selektor bodybuilding reprezentacije...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>5 divova koji se vjerovatno nikada neće takmičiti

Najveći od najvećih

5 divova koji se vjerovatno nikada neće takmičiti

Eugen Sandow, otac bodybuildinga koji je imao ideju da kroz izgradnju mišića tijelo učini umjetničkim djelom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>"Zatvor je najbolja stvar koja mi se dogodila"

Okidač transformacije

"Zatvor je najbolja stvar koja mi se dogodila"

Kazneno-popravni domovi u Kaliforniji još od 1998. godine imaju zabranu dizanja tegova kao aktivnosti...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Legendarno: Najviši protiv najnižeg bodybuildera

Ferrigno i Baccianini

Legendarno: Najviši protiv najnižeg bodybuildera

Bodybuilding je sport koji pruža priliku svima, bez obzira na životnu dob i visinu, tako da je historija...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)