Kako smršati samo na određenim dijelovima tijela? - Body.ba

Korisni savjeti

Kako smršati samo na određenim dijelovima tijela?

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 23.12.2013.

Kako smršati samo na određenim dijelovima tijela?

Zadovoljni ste sa strukom, ali biste željeli da se oslobodite viška sala na butinama ili nadlaktici, ili je obrnuto. Da li vam zvuči poznato? Hormoni su odgovorni za raspored sala na vašem tijelu. Ali, na žalost, kod mnogih žena je prisutan hormon disbalans, koji je posljedica zagađenog vazduha, nedovoljne fizičke aktivnosti, nepravilne ishrane i jako puno stresa. 

Zbog toga, uključite se aktivno u fizičke aktivnosti, regulirajte način ishrane i zaboravite na brzu hranu, provodite više vremena na svježem vazduhu i izbjegavajte stresne situacije i nervozu. 

- Masne naslage oko struka ukazuju da je lučenje insulina izvan kontrole. Kako biste reducirali to, jedite što više morskih plodova, ribe, brokule i začine kao cimet, čili, borovnice i brusnicu, a svaki dan konzumirajte zeleni čaj. Jedite hljeb od integralnog brašna. Na ovaj način ćete pročistiti organizam i lučenje insuilina ćete svesti na optimalan nivo. Izbacite iz upotrebe alkohol i gazirana pića, slatkiše i pomfrit. 

- Nataloženo salo u predjelu ispod pazuha vam onemogućavaju da nosite haljine i majice baz rukava. Osim toga što ne izgleda lijepo, ova pojava može biti znak da vam štitna žlijezda ne funkcioniše kako treba, odnosno da je sporije nego što bi trebala da bude, a to je obično povezano sa brzim umaranjem i lošim raspoloženjem. Zato, umanjite unos namirnica kao što je brokula, kelj, repa, jagode i prasa. Umjesto toga jedite više lososa, tune, brazilskih oraha, luka i integralnih žitarica. Nervoza i stres svakako trebaju biti izbjegavani. 

- Salo na nadlakticama otkirva da li se testosteron slabije luči u vašem tijelu. Kako biste to sanirali potrudite se da često vodite ljubav, da svakodnevno vježbate, dvoljno je da spavate i da ne budete pod stresom. Izbjegavajte slatkiše, ali nema potrebe da gladujete. Konzumirajte više lososa, avokado i suncokretove košpice. 

- Masne naslage na kukovima i zadnjici. Masne naslage na tim djelovima će biti eliminirane ako ishranu bazirate na povrću, voću, jogurtu i integralnim žitaricama. Ovaj problem se javlja ako se nivo estrogena poveća. Umanjite upotrebu lijekova za smirenje, kafe, alokohola i gaziranih pića. 

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Obaranje svjetskog rekorda u povlačenju autobusa

Izazov Terryja Hollandsa

Obaranje svjetskog rekorda u povlačenju autobusa

Učesnik finala World's Strongest Man 2018 takmičenja Britanac Terry Hollands, iskoristio je vrhunac...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Prije je težila 154 kg, a danas trči na 100 milja

Izborila se s dijabetesom

Prije je težila 154 kg, a danas trči na 100 milja

Da je uz jaku volju sve moguće, fantastično pokazuje proces transformacije 54-godišnje gospođe Thee Cronje,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Više kilograma, a ljepši izgled: Moguće je!

#ScrewTheScale

Više kilograma, a ljepši izgled: Moguće je!

Fitness stručnjaci stalno ponavljaju kako broj očitan na vagi nije stvarno mjerilo tjelesne forme, a čini se...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Ponižavao je pogrešnu djevojku i dobio šaku u lice

Fitness dama Lanna Carr

Ponižavao je pogrešnu djevojku i dobio šaku u lice

Atraktivna Lanna Carr, profesionalni je fitness model, Figure PRO takmičarka i powerlifterka, koja pored toga...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)