1. Variranje ugljikohidratima - 16 pravila ishrane za isklesano cijelo tijelo - Body.ba

16 pravila ishrane za isklesano cijelo tijelo

1. Variranje ugljikohidratima

Piše: Body.ba

Srijeda, 21.12.2016.

Riječ je, dakle, o ozbiljnim fitness pristupima ishrani, a jedan od najozbiljnijih je variranje ugljikohidratima kog stručnjaci obično čuvaju kao tajnu koju prodaju klijentima. Suština plana je da se unos ugljikohidrata ograniči, te da se iz dana  udan poveća njihov unos, i tako u krug. U tri dana, koliko traje krug, trebalo bi se krenuti od dnevnog unosa ograničenog na 100 grama UH, drugoga je planiran unos od 300 grama, da bi treći dan, unos ugljikohidrata trebao stati na unesenih 450 grama.

2 / 17
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Evo šta je Audrey Hepburn jela svaki dan

Filmska i modna ikona

Evo šta je Audrey Hepburn jela svaki dan

Audrey Hepburn je ikona iz više razloga. Ne samo da je bila nadarena, da je bila dobitnica Oscara i posvećeni...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>I Victoria's Secret anđeli se bore s kilogramima

Bridget Malcolm

I Victoria's Secret anđeli se bore s kilogramima

Mnogima zvuči nevjerovatno da kroz slične probleme s kilograma uopšte mogu prolaziti i neki od najuspješnijih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Šta se dogodi kada pijete 10 limenki cole dnevno?

Pio i bilježio promjene

Šta se dogodi kada pijete 10 limenki cole dnevno?

George Prior je 50-godišnji otac dvoje djece koji je cijelom svijetu želio jednom za sva vremena tačno...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Tjestenina sa sosom je obrok najvećeg šampiona

Šampionski obrok

Tjestenina sa sosom je obrok najvećeg šampiona

Tjestenina je jedan od najlakših izvora ugljikohidrata za varenje koji sa sobom nosi ogromnu kalorijsku...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)