Koliko ponavljanja bi trebali da radite? - Body.ba

Masa, snaga, definicija

Koliko ponavljanja bi trebali da radite?

Piše: Selma

Utorak, 13.02.2018.

Pogledajte oko sebe u teretani i vidjet ćete da ljudi prave razne greške u treningu. Greške mogu ometati vaš napredak u treningu, ali nisu jedina stvar za koju trebate brinuti. Šta je s greškama koje ne vidite?

Nemojte praviti greške ako želite da izgradite veličinu, snagu ili izdržljivost! Morate znati koliko ponavljanja trebate raditi! Možete odabrati malu težinu i dizati 50-60 puta, ili uzeti veću težinu i dizati možda 10 puta. Oba su primjera teška, ali jedna metoda je bolja za izgradnju mišića.

1 / 5
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Zašto vas konfekcijski broj ne bi trebao brinuti?

(Ne)realan pokazatelj

Zašto vas konfekcijski broj ne bi trebao brinuti?

Nakon što se veliki broj fitness stručnjaka okomio na vagu i nebrojeno mnogo puta ponovio kako to nije realan...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Svijet se zgrožava zbog objava fitness blogerke

Želi biti slobodna

Svijet se zgrožava zbog objava fitness blogerke

Fitnes blogerka Morgan Mikenas osjećala se slobodnom da objavi neke "neuobičajene" fotografije, ali naišla je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Smršao 115 kg i skuplja novac za uklanjanje kože

Sve je moguće

Smršao 115 kg i skuplja novac za uklanjanje kože

Jedan od živih dokaza da je sve moguće napraviti uz čvrstu volju je Jack Towels, mladi momak koji se...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Victoria's Secret anđeli bez fotošopa

Prirodne ljepotice

Victoria's Secret anđeli bez fotošopa

Mnogi se pitaju kako supermodeli okupljeni u najelitniju grupu nazvanu Victoria's Secret angels uopšte...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)