Trening & vježbe - Bodybuilding - Body.ba

piše: Body.ba

Svaki dizač tegova bi trebao položiti ovaj test

Jeste li ojačali ili ne?

Svaki dizač tegova bi trebao položiti ovaj test

Mislite da ste relativno jaki i da vas je dugotrajni rad s tegovima izdigao iznad prosjeka snage "običnih" muškaraca, ali ipak nikada niste došli do prave potvrde...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Mrtvo dizanje sa šipkom ili bučicama: Šta odabrati

Prednosti i mane

Mrtvo dizanje sa šipkom ili bučicama: Šta odabrati

U pogledu opreme odnosno tegova koji se koriste, postoje dvije osnovne verzije mrtvog dizanja, mrtvo dizanje sa šipkom i tegovima, te mrtvo dizanje sa jednoručnim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Prednji čučanj ili zadnji čučanj: Koji vam treba?

Koja je bolja verzija?

Prednji čučanj ili zadnji čučanj: Koji vam treba?

Kada je riječ o izgradnji mišićne mase donjeg dijela tijela, čučnjevi su izbor broj jedan. Međutim, postoje i dvije osnovne verzije čučnjeva - prednji i zadnji...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Pet vježbi i genijalni trik za masivne podlaktice

Uputstvo kako ih razviti

Pet vježbi i genijalni trik za masivne podlaktice

Podlaktice su najpotcjenjenije od svih grupa mišića. Iako se uvijek više vide od toliko željenih bicepsa, većina ljudi podlaktice uopšte ne vježba oslanjajući se na...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Odlični trik na bench potisku o kom niko ne priča

Sastavljanje šipke

Odlični trik na bench potisku o kom niko ne priča

Bodybuilderi i rekreativni vježbači trebali bi raditi određene stvari suprotno od powerliftera, a za to postoje i jako valjani razlozi.Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Put do snage: Kako trenira najjači čovjek svijeta

Eddie Hall

Put do snage: Kako trenira najjači čovjek svijeta

Strongman Eddie Hall, čovjek je koji drži rekord svih vremena u mrtvom dizanju, gdje je podigao ni manje ni više do pola tone tegova. Trenutno je vlasnik titule...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Četiri najbolja superseta za razvoj prsa

Do eksplozivnog napretka

Četiri najbolja superseta za razvoj prsa

Nakon što se početni napredak kroz klasične treninge zaustavi, vrijeme je za promjenu pristupa i aktiviranje napretka na novi način. Istovremeno korištenje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Pet grešaka koje prave vježbači s tankim listovima

Kako do simetrije?

Pet grešaka koje prave vježbači s tankim listovima

Mnogo je bodybuildera koji izgledaju kao superheroji sa V-izgledom gornjeg dijela tijela, ali koji već na drugi pogled izazivaju podsmijeh. Razlog za to su tanke...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Selma

Isprobajte najteži bench press svih vremena

Učinkovit način!

Isprobajte najteži bench press svih vremena

Želite li do kraja iskoristiti potencijal vježbanja bench pressa, odnosno još više ojačati gornji dio tijela, onda je došlo vrijeme da isprobate poboljšanu verziju...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Pet najopasnijih grešaka na mrtvom dizanju

Kako ih ispraviti

Pet najopasnijih grešaka na mrtvom dizanju

Iako je najefikasnija vježba s tegovima za razvoj snage i muskulature cijelog tijela, ako se izvodi nepravilno, mrtvo dizanje veoma lagano može prerasti i u jednu...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Rizik od povreda: Šest najgorih vježbi

Oprez ili zaobilaženje

Rizik od povreda: Šest najgorih vježbi

Vježbe s opterećenjima se u mnogome čemu razlikuju, a jedna od velikih razlika koju treba dobro poznavati se odnosi na nivo rizika od povreda koji nosi svaka od...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

piše: Body.ba

Zašto mrtvo dizanje posebno podiže testosteron?

Kraljica vježbi

Zašto mrtvo dizanje posebno podiže testosteron?

Povećanje snage, razvoj mišićne mase, jači imunitet, bolje raspoloženje i samopouzdanje, sve su to efekti koje žele osjećati svi muškarci, a on direktno ovisi o...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)



BlaBla

>Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Dame koje ne vježbaju

Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Za djevojke koje nisu u fitnessu stalna briga o kvalitetnoj i zdravoj ishrani kao i redovnim fizičkim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ne želite da vas mrze

15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ako krećete u teretanu i želite se što je moguće bolje uklopiti u instituciju uz koju mnogi od kolega...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Mjesto napretka

10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Vježbanje u teretani se smatra jednom od najboljih mogući terapija koja podiže mentalni fokus i poboljšava...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Loša strana mišićavosti

Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Biti bodybuilder i imati ekstremno mišićavo tijelo nosi 100 različitih prednosti u odnosu na ostale "obične"...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)