Vježbe koje Cristiano Ronaldo radi i u 2 ujutro

Važnost vježbi oporavka

Službeno najbolji fudbaler svijeta Cristiano Ronaldo, nepresušni je izvor priča i analiza kondicionih trenera, fitness stručnjaka i ljekara, kao i istovremeno izvor motivacije za mlade ljude širom Planete. Sve zbog toga što se radi o čovjeku koji jednostavno ne poznaje probleme vezane za starenje tijela, te i dalje bilježi rekorde u sprintu, visinskom odrazu i drugim atletskim parametrima, gdje mu nijedan desetak godina mlađi igrač u naponu snage nije ni blizu.

Posljednji koji je govorio o ovom sportskom fenomenu je italijanski kondicioni trener Giovanni Mauri, koji je radeći uz Carla Ancelottija imao priliku lično trenirati i Cristiana Ronalda. Ono što je on objelodanio, po ko zna koji put je oduševilo sve fanove Portugalca, ali i ko zna koji put iznenadilo i sve one koji ge iz nekog razloga ne simpatišu.

"Svi mladi fudbaleri napredovali bi samo gledajući ga kako trenira. Sve radi sa osmijehom i ne protiv volje, što danas čine čak i mladi fudbaleri. Cristiano je fenomen, čak i za sportiste elitnog nivoa, kojem i sam pripada. Uvijek trenira najbolje moguće jer njegov način rada se sastoji od posvećenosti, takmičarskog duha i pozitivnog stava. Govorimo o igraču svjetske klase koji, nakon što se u dva ujutro vratimo s gostovanja u Ligi prvaka, ode u naš kamp i tamo sat vremena radi razne vježbe oporavka. Osim što živi iznimno zdravo, Ronaldo je potpuno posvećen fizičkom oporavku", navodi Mauri, dodajući kako Ronaldo uvijek sluša signale svog tijela i naučio ih je perfektno čitati.

O važnosti oporavka kako u svim sportovima tako i u fitnessu i bodybuildingu, stručnjaci stalno govore, ali samo mali dio svega rečenog istinski dolazi do vježbača. Ako bi slijedili primjer Cristiana Ronalda, možda bi se i sami zapitali o kojim vježbama se radi?

Nakon žestokih fizičkih napora kakvi su jaki treninzi ili utakmice najjačeg intenziteta, kao u slučaju slavnog CR-a, tada se na mišiće može po okončanju izazova djelovati opuštajuće i relaksirajuće nizom vježbi i masaža čiji je primarni cilj "razbijanje" mliječne kiseline i poticanje krvotoka kroz umorna i ispucana mišićna vlakna širom tijela.

Na taj način hranjive tvari i kisik mogu ponovo doći do tkiva kojima to najviše treba i zbog svega toga, vrijeme oporavka se smanjuje i organizam mnogo brže biva spreman za nove jake izazove.

Vježbe sa rolajućom pjenum su perfektne u tim situacijama, a njima se izravno mogu pogoditi zadnje lože, butine (kvadricepsi) - prednji i bočni dijelovi, donja leđa, listovi, kukovi i gornji dijelovi leđa.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak