Vježbe za jače i čvršće grudi

Jednostavno

Iako vježbanjem ne možete utjecati na rad mliječnih žlijezda, jačanje pektoralnih mišića povećat će opseg prsa, podići grudi poput push-up grudnjaka te ih učiniti čvrstima i toniranima te tako i ljepšima. Vježbe koje donosimo potrebno je ponavljati 3 puta tjedno, izvoditi ih jednu za drugom bez uzimanja pauze, ali uz osobit oprez kako ne bi došlo do ozljeđivanja mišića, ligamenata ili zglobova.

Sve vježbe za povećanje mišića zahtijevaju određeno opterećenje, tako da će ti za izvođenje ovih vježbi biti potrebni utezi te girja ili medicinska lopta. Ako si početnica i nemaš naviku redovnog vježbanja, odaberite manju težinu utega i postepeno progresiraj prema većima. U nastavku pogledaj kakve te to vježbe očekuju

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak