Oaza voda hidratizira učesnike AUDI B2B RUN utrke

I ove godine

Svjetski trend poslovnih utrka već drugu godinu zaredom uspješno prati i Sarajevo. Po uzoru na najpoznatije sportske projekte, u BiH je kao pandan pokrenut projekat AUDI B2B RUN. Ovaj jedinstven događaj, namijenjen isključivo poslovnoj zajednici, umnogome je zaslužan za promovisanje timskog rada kao i zdravog načina života, afirmisanja korporativne kulture te unapređenje međuljudskih odnosa.

Oaza voda hidratizira učesnike AUDI B2B RUN utrke

Sa sloganom utrke „Cijela kompanija = jedan tim!”, projekat AUDI B2B RUN motiviše učesnike da se ujedine i zajedničkim snagama brane boje svoje kompanije.

Sarajevo će 27. septembra 2018. godine od 17:30, sada već tradicionalno na Vilsonovom šetalištu, biti domaćin utrke koja će ujediniti poslovnu zajednicu u BiH. Kako je cilj ovog projekta promovisanje zdravog načina života, ne iznenađuje što je jedan od partnera upravo autentični bh. proizvod, voda Oaza. Višestruko nagrađivana, sa savršenim omjerom minerala kalcija i magnezija, voda Oaza predstavlja najbolji izbor za sve koji su izloženi fizičkim aktivnostima.

„Općepoznato je da je unos tekućine najbitniji faktor tokom trčanja kako ne bi došlo do dehidracije. Trčanjem lučimo znoj i oslobađamo se štetnih stanica, što je dobro, ali i gubimo određene količine vode iz ogranizma. Ne gubimo samo vodu nego i elektrolite (natrij, kalij, magnezij i u manjoj mjeri – kalcij) koji su neophodni našem organizmu kako bi obavljao svoje vitalne funkcije, a to su između ostalog regulacija krvnog pritiska, održavanje gustoće i volumena krvi, kontrakcija i opuštanje mišića, te provođenje nervnih impulsa. Međutim, rješenje stiže iz srca Bosne. Sa dubine od oko 100 m, voda Oaza će se pobrinuti da nadoknadi izgubljeno, jer je bogata elektorilitima i kao takva predstavlja pravi eliksir zdravlja, života i mladosti. Voda i sport su u neraskidivoj ljubavi. Jedno bez drugog ne bi mogli, a zajedno su ključ zdravog i uravnoteženog života„ – izjavila je Senida Subašić, brend menadžer Oaze. 

Voda Oaza i utrka AUDI B2B RUN, koja okuplja sve ljubitelje rekreativnog trčanja, ujedinjenji su u misiji koja ima za cilj očuvanje i unapređenje zdravog načina života. Kako znamo da voda čini oko 60% organizma odraslog čovjeka, suvišno je govoriti o njenoj važnosti. Bez vode čovjek ne bi mogao preživjeti, a ljudi su od pamtivijeka znali da ne postoji zdraviji napitak od nje. Zbog njenog izuzetnog značaja za zdravlje i fukcionisanje organizma potrebno je da sadrži dnevnu dozu zdravlja i da je pogodna za svakodnevnu konzumaciju, a upravo je takva voda Oaza. Kraljica među vodama, osim što je jedan od najuspješnijih bh. proizvoda, vjerni je prijatelj našim najpoznatijim sportistima. 

Sa zvaničnim sloganom – “Voda koja osvaja”, Oaza predstavlja najboljeg saveznika za pobjedu kojeg svaki tim može poželjeti. Kako njeni tvorci kažu „Oaza je priča o upornosti, o snazi. Voda uvijek pronađe svoj put, pa tako je i Oaza pronašla svoj”, tako i light motivi AUDI B2B RUN utrke mogu biti upornost i snaga koji će uz pomoć Oaze pomoći svakom učesniku da nađe svoj put do cilja.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak