LG uvodi uslugu brige o korisnicima zasnovanu na vještačkoj inteligenciji

Proaktivna briga o korisnicima pruža savršen spoj ljudskog razumijevanja i efikasnosti vještačke inteligencije

LG uvodi uslugu brige o korisnicima zasnovanu na vještačkoj inteligenciji

Na sajmu IFA 2019 prvi put će u Evropi biti predstavljeno inovativno rješenje za usluge korisnicima na bazi vještačke inteligencije kompanije LG Electronics (LG), Proactive Customer Care (Proaktivna briga o korisnicima). Ta usluga koristi naprednu ThinQ vještačku inteligenciju kompanije LG u cilju pružanja personalizovane podrške, upozoravajući korisnike na probleme u vezi sa njihovim LG uređajem i pružajući im korisne savjete i rješenja za ostvarivanje najboljih performansi. Ovu uslugu će prvobitno posjedovati najnovije mašine za pranje veša sa prednjim punjenjem i frižideri sa zamrzivačem dole kompanije LG u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Španiji i Velikoj Britaniji ove godine, a nakon toga i na ostalim ključnim tržištima u Evropi 2020. godine.

Pomoću najnovije tehnologije vještačke inteligencije, LG Proactive Customer Care osmišljena je tako da vlasnike LG pametnih uređaja obavijesti o potencijalnim problemima prije nego što do njih uopšte dođe. Ona može ubrzati posjete servisera, ukoliko je to potrebno, i pružiti uputstva za održavanje optimalnog funkcionisanja proizvoda kompanije LG. Korisnici mogu početi da koriste uslugu tako što će se registrovati i povezati svoje uređaje putem besplatne LG ThinQ™ aplikacije (za Android i iOS).

Inovativno rješenje za brigu o korisnicima na bazi vještačke inteligencije kompanije LG obuhvata sve od ugradnje do održavanja i utvrđuje da li je korisnikov uređaj ugrađen i funkcioniše na ispravan način nakon aktivacije aplikacije. Nakon aktivacije, korisnici dobijaju bilten, koji ih upozorava ukoliko je detektovan problem, uz detaljna uputstva o tome kako da ga riješe. Osmišljena tako da osigura maksimalno zadovoljstvo korisnika, LG Proactive Customer Care predstavlja uslugu koja na jednom mjestu pruža odgovore na sva pitanja u vezi sa podržanim LG proizvodom.

Tako, na primer, Proactive Customer Care stalno prati temperaturu frižidera sa zamrzivačem dole i pruža uputstva o tome šta treba poduzeti ukoliko se detektuje fluktuacija temperature od preko 3°C. Ta usluga traži probleme koji bi potencijalno mogli da dovedu do veće potrošnje energije i vode i pruža uputstva za korigovanje situacije u cilju unapređenja efikasnosti i uštede. Vlasnici dobijaju redovne imejl izvještaje koji pružaju detaljan opis performansi uređaja, historijat obavještenja i aktuelni status uz podsjetnike u vezi sa time koje je najbolje vrijeme za obavljanje rutinskog održavanja.

„LG Proactive Customer Care predstavlja novu paradigmu u oblasti korisničkih usluga, koja pruža veću vrijednost i bezbrižnost vlasnicima naših pametnih kućnih uređaja”, izjavio je Song Dae-hjun, predsjednik kompanije LG Electronics Home Appliance & Air Solution. „Nastavićemo da razvijamo inovativna rješenja za pametni dom za evropsko tržište i pružamo nove načine da unaprijedimo pogodnost korištenja za vlasnike LG uređaja”.

Posjetioci sajma IFA 2019 mogu od 6. do 11. septembra da saznaju više o LG pametnim uređajima sa uslugom Proactive Customer Care u Hali 18 sajma Berlin. Pratite aktivnosti kompanije LG na sajmu IFA na društvenim medijima pomoću heštega #LGIFA2019.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak