Tri opasne greške s tegovima koje vode do povreda - Body.ba

Prevenirajte povreda

Tri opasne greške s tegovima koje vode do povreda

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 26.10.2015.

Čini se da zdravstveni savjeti u svijetu fitnesa i vježbanja sa većim opterećenjima, skoro pa svakodnevno dolaze do raznih kontradiktornosti. Jedni preporučuju da se zbog zdravlja koljena prilikom izvođenja čučnjeva nikako ne treba spuštati niže od paralelne sa tlom, drugi da je mrtvo dizanje opasno za donji dio leđa i slično.

U stvarnosti, povrede s tegovima obično nastaju zbog par grešaka koje manje iskusni ili jednostavno nemarni vježbači svjesno prave, pa se izbjegavanjem tih šablonskih grešaka može izbjeći i najveći dio povreda svih dijelova tijela.

1 / 4
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>14 načina da izgubite 200 kalorija

Vrlo jednostavno

14 načina da izgubite 200 kalorija

Da ostanete vitki ne morate se strogo posvetiti vježbanju. Pronašli smo 14 jednostavnih načina za...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ovako izgledaju ljudi na -50 stepeni Celzijusa

Najhladnije mjesto

Ovako izgledaju ljudi na -50 stepeni Celzijusa

Tamo gdje se suze lede i prave ledeni okov oko očiju, gdje prosječan čovjek smatra da nema šanse da postoji...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Imala je samo 35 kg a sada je dizačica tegova

Pobijedila anoreksiju

Imala je samo 35 kg a sada je dizačica tegova

Sophia Ellis je heroina koja je prešla put od anoreksije do takmičenja u profesionalnom dizanju tegova. Iako...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najbrutalniji "fitness prank" ikada

Eksplozija stomaka

Najbrutalniji "fitness prank" ikada

Legendarna teretana na otvorenom Muscle Beach u Kaliforniji, mjesto je na kom su svojevremeno trenirale neke...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)