Skrivene greške

Ne možete nikako smršati? Ovo su vaše greške

Piše: Body.ba

Utorak, 09.06.2015.

Mnoge osobe koje su već odlučile da promijene stil života, da se fizički aktiviraju i regulišu sam način ishrane, i dalje se muče sa dosta sporim topljenjem masnih naslaga i smanjenjem broja kilograma.

Tada postaje jasno da jednostavno postoji neki određeni problem kog prvenstveno treba riješiti kako bi napredak konačno postao vidljiviji, a frustracije zbog izostanka rezultata manje. Ukoliko ste osoba koja se muči sa pomenutim problemom, vaš problem se krije među jednim od ovih razloga.

Ne unosite dovoljno vode u organizam

Preporučena količina unosa vode u organizam je dva litra, a to ne znači da će tijelo izgledati napuhanije zbog vode, niti da će samo vaga pokazivati više kilograma, već je to neophodna količina za neometano i zdravo funkcionisanje cijelog tijela, pa čak i za kvalitetniji proces mršanja. Često se dehidriranost manifestuje osjećajem kog ljudi pogrešno protumače kao glad, pa sami sebi naprave problem uništavajući tako napredak u smanjenju masnih naslaga.

Izbjegavate pijenje vode tokom treninga

Tokom fizičke aktivnosti tijelo gubi tečnost, tako da se ubrzo počinje javljati problem dehidriranosti. Zaštitni mehanizmi tijela tako djeluju da se voda blokira i pohranjuje u tijelu, umjesto da se oslobađa što i jeste želja svih osoba koje rade na smanjenju tjelesne mase. Upravo se ova blokada izbjegava tako što se voda pije za vrijeme treninga u periodima predaha između serija. Još gora stvar koja se javlja kao prirodan rezultat svega toga je žestoki osjećaj žeđi zbog kojeg se naknadno, nakon treninga piju veće količine vode što je jako loš potez gledano sa više aspekata.

Ishrana vam je previše siromašna proteinima

Pojačan osjećaj gladi i gubitak mišišne mase je ono što svi žele izbjeći, a upravo ishranom koja ne sadrži dovoljno proteina, dobivaju se ta dva katastrofalna efekta. Piletina, riba, sve ostale vrste mesa, grah, orašasto voće i druge narmirnice, glavni su izvori proteina čiji unos svaka fizički aktivna osoba mora povećati ako želi napredak kako na povećanju mišićne mase, tako i na smanjenju masnih naslaga i samog mršanja.

Pod stresom ste

Stres je rezultat djelovanja hormona kortizola, koji inače organizmu pomaže da se pripremi na teške situacije i lakše ih prebrodi. Ipak, kada je organizam duže vrijeme primoran da luči ovaj, inače spasonosni hormon, na duže staze se počinju javljati problemi sa skoro svakim dijelom tijela. To je slučaj i sa procesom mršanja koji biva onemogućen jer tada organizam radi u modu skupljanja rezervi i čuvanja masnih naslaga "za crne dane", te istovremeno povećava i samu želju za hranom. Stoga, nije ni čudo što stres zovu modernom ubicom, od koje treba bježati čak i kada se jednostavno želi smršati.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Nije kasno: 45-godišnjak zadivio transformacijom

Mislio da je prestar

Nije kasno: 45-godišnjak zadivio transformacijom

Prirodno razmišljanje osoba koje su ušle u petu deceniju života i koje nikada ranije nisu vježbale je da su...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Fudbal ni blizu 1. mjesta

Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Izdržljivost, snaga, eksplozivnost, brzina, pokretljivost, psihička stabilnost, ustrajnost, koordinacija i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

>Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Ne želite biti oni

Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Nakon što se ljudi izbore sa fazom borbe samih sa sobom i konačno uplate članarinu u fitness centru,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Vježbe svjetskog šampiona

Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Neki borci su prirodno obdareni razornom snagom udarca dok drugi moraju slijediti specifične trening programe...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)