Poboljšajte jačinu zahvata i podklatice

Savjeti

Jeste li se ikad rukovali sa starijim čovjekom čiji vam je zahvat jednostavno „zdrobio“ ruku? On je vjerovatno farmer ili mehaničar. Ručni rad i ponavljanje poslova poput rada sa željezom, krivljenje zakucavanje istog, svima će dati ubojit zahvat i jake, definirane podlaktice. Ako dan provodite u uredu, dodavanje vježbi zahvata u trening može biti korisno.

Praktična snaga
Jačina zahvata je ključna u praktičnoj snazi

Snažan zahvat često bude koristan. Možda se nekad budete morali držati za ivicu padine ili pak jednostavnije, možda budete morali otvoriti staklenku jako zatvorenu. Kako god, zahvat je često ograničenje vaše snage. Čak iako su vam mišići jaki dovoljno da nešto podignete, često je to teško jer ne možete da dovoljno dobro uzmete u ruke. Uz to, jačanjem snage zahvata, postajete jači kod mnogih dizanja. Mrtvo dizanje, pokreti veslanja, pull-ups, čak i potisak postaju bolje izvodljivi ako imate jači zahvat.

Veličina podlaktice
Poboljšajte veličinu podlaktice

Postoji dodatna prednost  bodybuliderima da vježbaju jačinu zahvata: povećanje i definicija podlaktice. Neki mehaničari koje vidite sa sjajnim zahvatom također imaju masivne donje dijelove ruke, unatoč malom vremenu kojeg možda provedu u teretani. Ako ste bodybuilder i radite vježbe za podlaktice, možda radite samo nekoliko setova pregiba ručnog zgloba na kraju treninga. Dodavanjem nekih novih vježbi i treniranje zahvata kao što trenirate ostale mišiće, izgledat ćete kao Popaj u kratkom roku. 

Tri vrste jačine zahvata

John Brookfield je stručnjak kad je u pitanju zahvat i vježbe za zahvat. On navodi da postoje tri vrste jačine, i na svim bi se trebalo raditi da se izgradi balansiran zahvat:

1. Zahvat prstohvata je onakav kako i zvuči. Uhvatite nešto između prstiju i palca, kao na primjer ploču ili knjigu.
2. Zahvat potpore se koristi da držite nešto u ruci duži vrijeme. On postaje bolji kad radite mrtvo dizanje ili kad nosite kese iz prodavnice kući.

3. Zadnji zahvat je „gnječeni“ kojeg koristite kad se rukujete.

Zahvat prstohvata

Držanje ploče

Držanje ploče je odlično za izgradnju sjajnog snažnog zahvata prstohvata. Uzmite par laganih ploča i jednu stavite na drugu. Spojite ih i držite tako u ruci određeni period. Iznenadit ćete se koliko možete ojačati vremenom s ovom vježbom. Možete kružiti ploče iz jedne ruke u drugu. Također možete raditi pregibe ručnog zgloba s ovim pločama i time doprinijeti jačanju podlaktica.

Blok tegovi

Znate one bučice šestokutnog oblika? Neki ljudi ih pronađu među starim stvarima i koriste za razvijanje monstruozno jakih prstiju i palca. S poda ih podignite otvorenom rukom i naizmjenično prebacujte iz ruke u ruku. Ako postanete u tome zaista dobri, možete ih bacati i hvatati drugom rukom. Budite pažljivi ako imate male ruke.nemojte naprezati prste.

Zahvat potpore

Debele šipke

Zahvat potpore će se vjerovatno poboljšavati kad radite mrtvo dizanje ili pognuto podizanje tegova. Možete poboljšati ovaj zahvat izbjegavanjem remenja za dizanje i korištenje debelih šipki. Debele šipke će zaista djelovati na podlaktice. Ako imate rezervne bučice, centar možete omotati debelom trakom. Kako vam zahvat bude jači, možete dodavati više trake da povećate izazov.

Visiti

 

Stavite preko šipke za podizanje, za dodatni izazov. Ostanite visiti objema rukama što duže možete. Svaki naredni put povećavajte vrijeme. Kad primijetite da ste postali jači, probajte to s jednom rukom.

Zgnječeni zahvat

Hvataljke

Najbolji način da radite na ovom zahvatu jest vježba s hvataljkama. Postoje mnogo jake hvataljke koje bi vam pomogle, ako ste dovoljno jaki da ih spojite. Možete koristiti lakše hvataljke za više ponavljanja. Mijenjajte ruke i radite ove vježbe dok gledate TV.

Kanta pijeska

Da bi se suzbio balans mišića odgovornih za zatvaranje ruke, možete raditi na mišićima koji su odgovorni za otvaranje ruke. Napunite kantu sa pijeskom i stavite ruku unutra. Snažno ispružite prste kad otvarate ruku da iskoristite cijeli raspon pokreta. Ponovite nekoliko puta, zatim promijenite ruku.

Kao i sa bilo kojom drugom rutinom, budite oprezni kad samo počnete s treningom zahvata, i trudite se da napravite napredak svakim treningom. Nekoliko puta sedmično radite na zahvatu, radite kombinirane treninge da dobijete snažan, uravnotežen zahvat. Ako postanete osoba s vrlo jakim zahvatom, možda ćete moći izvoditi zakucavanje eksera ili cijepanje debelih imenika, što je vrlo zanimljivo na nekim zabavama.

Komentari (2)

ja sam cuo da ovo nevalja za srce ovo sa federom :DD

petar

podlaktica je vazna,jer od nje sve krece ;) pohvale za tekst

betmen
Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak