AUDI B2B RUN ove godine ruši rekord

27.9. na Vilsonovom

Još samo jedan dan dijeli od početka druge AUDI B2B RUN utrke, koja će 27.09. na Vilsonovom šetalištu okupiti rekordnih 1100 uposlenika iz preko 130 kompanija. Utrka se u vrlo kratkom vremenu pozicionirala kao najveći poslovno-sportski događaj, te će se ove godine na startu naći duplo više učesnika nego prošle godine.

Ovo je drugi put da je glavni grad BiH domaćin poslovne utrke, što pokazuje da Sarajevo vrlo uspješno prati svjetske trendove i u korporativnoj kulturi. AUDI B2B RUN je jedinstven i moderan koncept team buildinga, jer ovaj projekat predstavlja sjajno mjesto za zabavu i rekreaciju, potiče komunikaciju i timski duh, a najviše se brine o tome da zdravlje i sport imaju primat u životu svakog pojedinca. 

Iznenađenja ove godine nije manjkalo te učesnike očekuje nova, još atraktivnija ruta. Naime, start i cilj utrke biće na istoj lokaciji kao prošle godine, ispred Face TV, a svi trkači imat će jedinstvenu priliku da prvi trče na novoj plavoj stazi stadiona Grbavica. AUDI B2B RUN biće ujedno i prva trka čija ruta prolazi kroz stadion Grbavica, a svi takmičari imat će priliku da osjete fantastičnu atmosferu trčeći kroz stadion.

Učesnike utrke, ove godine, dijeli 4,5 km do nezaboravnog After Run Party-a powered by Class Plus, na kojem će biti proglašeni pobjednici u muškoj i ženskoj kategoriji, te dodijeljene timske nagrade za najbolje kompanije u kategoriji malih, srednjih i velikih kompanija, kao i nagrada za Najfit kompaniju. Kompanija Porsche BiH sa svojim brandom Audi naslovni je sponzor utrke, dok će se za sjajnu atmosferu na Aftre Run Party pobrinuti kompanija Holdina i Energopetrol. Zvanična voda događaja – voda Oaza, omogućiti će da učesnici nadoknade izgubljenu tećnost tokom utrke, a usto će biti i najbolji saveznik za pobjedu kojeg svaki tim može poželjeti.

Četvrtak, 27. septembar u 17:30, je dan kada će se poslovna zajednica, pod sloganom “Cijela kompanija=jedan tim”, ujediniti i zajednički braniti boje svojih kompanija u misiji očuvanja i unapređenja zdravog načina života, poslovne kulture i interne komunikacije.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak