Make up trendovi jeseni

dm i poznati brendovi

U okviru dm look kampanje pod nazivom Ljepota kako je MI vidimo, dm i poznati brendovi predstavljaju nove make up trendove. 

U suradnji s partnerima te poznatim bh. blogericama, kompanija dm drogeriemarkt ove jeseni želi poslati poruku kako je ljepota u očima promatrača te kao takva i individualna. 

Najbolje to pokazuju zaštitna lica ovogodišnje dm look kampanje - poznate bh. blogerice. Govoreći o svojim posebnostima ali i manama, sigurno će inspirisati mnoge pripadnice nježnijeg spola. Šest nosivih, efektnih i modernih look-ova potpisuju L'oréal Paris by @divaisback (Erna Saljević), Max Factor by @lutkarka (MidhetaAgić), Deborah Milano by @dzcosovic (Dženana Ćosović), Maybelline New York by @ma_petit_blog (Ajla Hodžić), Rimmel London i misssporty by @miakozo (Mia Kozo) te alverde by @simply.selma (Selma Aganagić-Gabela).

Za vrijeme kampanje koja traje do 18.10. u dm prodavnicama možete pronaći odabrane make up proizvode kao i proizvode za njegu lica snižene do 30%, dok vas za kupovinu istih u vrijednosti iznad 25 KM očekuje USB stick s kristalima na poklon. U dm prodavnicama vas očekuju i brošure sa savjetima blogerica za njegu kože i svakodnevnim make up trikovima.

 

Više o kampanji, look-ovima, proizvodima i ponudi možete pogledati na dm web i facebook stranici, you tube kanalu te na Instagram profilima i blogovima dm look blogerica. 

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak