Pandemija koronavirusa nas je natjerala da sve aktivnosti počnemo obavljati kod kuće. Vježbanje, učenje, druženje s prijateljima i naravno posao za mnoge ljude više ne zahtijeva izlazak iz kuće.
Napravite produktivnu atmosferu za rad od kuće
Trikovi koji će vam pomoći da kreirate kućnu kancelarijuAko ste i vi primorani raditi od kuće, vjerovatno ste i sami iskusili probleme s motivacijom koji narušavaju vašu produktivnost. Rad od kuće ima brojne prednosti, te vam omogućava da stvorite prostor potreban za obavljanje posla prema vašim uvjetima. Ovi savjeti vam mogu pomoći da napravite kućnu kancelariju u kojoj ćete raditi bez problema i biti produktivni isto kao na poslu:
Pronađite prostor gdje vas niko neće ometati
Iako je nekim ljudima potrebna buka u pozadini kako bi radili, većini ljudi je ipak puno lakše da se fokusiraju u mirnom prostoru. Dakle, pronađite prostoriju gdje vas spoljašnji zvukovi neće toliko ometati. Vaš kućni ured treba biti daleko od televizije i ostalih distrakcija. Pobrinite se da u sobi možete zatvoriti vrata kako vas niko ne bi ometao tokom radnog vremena.
Organizujte radni stol
Jasno je da plivanje u dodatnim papirima i olovkama usporava vaš napredak. Šta tačno trebate imati na stolu? Stavite nekoliko fascikli u koje možete staviti sve ono što vam može biti potrebno tokom dana. Ljepljive papire također možete držati u blizini. Dodatne knjige, hrpe papira i prljave šoljice će definitivno umanjiti vašu produktivnost i vašu koncentraciju.
I ostatak kuće treba biti uredan
Vjerovatno ste primijetili da vaša koncentracija raste kada je sve oko vas čisto. Iako možda ne vidite kuhinjski sto, radit ćete bolje kada znate da se na njemu nije nagomilala gomila papira i suđa. Drugim riječima, iako možda zatvorite vrata vaše radne sobe, i dalje ćete znati da je ostatak vaše kuće u haosu, a to će definitivno utjecati na produktivnost. Provedite nekoliko dodatnih minuta pospremajući prije spavanja, kako biste sljedeće jutro bili spremni za posao.
Napravite prirodno okruženje
Mala biljka ili kaktus su odličan način da dodate dašak svježeg zraka u vaš radni prostor. Na radni stol stavite svježe cvijeće ili druge biljke koje poboljšavaju raspoloženje. Ako ipak niste ljubitelj kućnih biljaka, onda se barem pobrinite da vaš radni stol ima pogled na prirodu vani.
Mirisi su važni
Osim dodavanja odličnog mirisa u vaš radni prostor, određena esencijalna ulja imaju dokazane efekte koji vam mogu pomoći da lakše obavljate posao. Menta, na primjer, može imati odličan energetski poticaj, dok vam ružmarin može pomoći da se skoncentrišete brže i preciznije obavljate zadatke. Slatka narandža vam može pomoći kod anksioznosti. Naravno, obavezno detaljno pročitajte kako možete pravilno i sigurno koristiti svaku vrstu.
Napravite manji to-do list
Prije nego što počnete s rješavanjem dnevnih zadataka, provedite 10 minuta kreirajući detaljan popis obaveza. Zatim provedite još pet minuta praveći još kraću listu zadataka za koje apsolutno znate da će biti gotovi u sljedećih nekoliko sati.
Pravite pauze
Kada je vrijeme za predah, mnogi od nas uzimaju telefon u ruke i listaju društvene mreže. Ali za produktivniji način za punjenje baterija pokušajte pročitati neki članak za dodatnu inspiraciju ili prošetajte po kući. Sve dok odmarate tokom pauze, vaš mozak će se lakše vratiti na posao i osjećat ćete se puno osvježenje.