Sauna za opuštanje uma i tijela

Prednosti

Svakodnevne stresne situacije na poslu nakupljaju negativnu energiju koja ostavlja posljedice na vaš um i tijelo. Pronađite svoj način za opuštanje, poboljšajte cirkulaciju, opustite se i oslobodite um od negativnih misli. Odlično rješenje za vas je sauna. Ublažava napetost, smiruje bolne mišiće i pruža vam privremeni bijeg od svakodnevnog stresa. Osim toga, sauna pomaže i kod nekih oboljenja, poput artritisa, bronhitisa, depresije... Također je učinkovita kod gubljenja kilograma

Pomoću topline i pare koje vam pruža tretman saune, poklanjate vašoj koži hidrataciju.  Krv teče brže, proizvodi se više kisika, a mrtve stanice kože nestaju. Poboljšana cirkulacija i piling efekt čine čuda za vašu kožu. Sauna kupke daju glatkoću i zdraviji izgled vašoj koži, te usporavaju proces njenog starenja. Ukoliko imate probleme sa aknama, sauna je pravo rješenje za vas. Otklonit će masnoće s površine kože, otvoriti začepljene pore, te na taj način umiriti procese koji uzrokuju akne. Usljed topline i pare više ćete se znojiti. Na taj način organizam ćete očistiti od štetnih toksina, te izbaciti bakterije, infekcije i druge nečistoće iz organizma.

Uživajte u vašem sauna tretmanu. Usredotočite vaše misli na nešto pozitivno, ili još bolje, pokušajte ne misliti ni na što. Sauna će vam pomoći da opustite bolne mišiće, ili čak da smirte povrede mišića, tetiva i ligamenata.

Još jedan od pozitivnih djelovanja saune je sniženje krvnog pritiska. Budite oprezni pri ustajanju i izlasku iz kabine, jer usljed nižeg krvnog pritiska možete osjećati privremenu vrtoglavicu.

Stigli smo i do učinka, koji je najčešći razlog korištenja saune – sagorijevanje kalorija. Neke studije su poakazle da žene tokom jednog tretmana u sauni izgube oko 300 kalorija. To je otprilike isto kao i dva sata brzog hodanja, ali je mnogo relaksirajuće.

Tretmani u sauni jačaju vaš imunološki sistem. Na taj način ćete se lakše boriti protiv virusa i prehlada, gripe, ili infekcija gornjih disajnih puteva.

Sauna je siguran put ka oslobađanju od stresa. Poboljšava stanje vašeg uma i oslobađa od stresa, što su inače ključni uzroci pada imuniteta i razvijanja mnogih bolesti. Osim toga, toplina stvara endorfine koji pomažu kod otklanjanja simptoma depresije.

Također, saunom možete pozitivno uticati na regulaciju nekih hroničnih oboljenja: sindrom hroničnog umora, astma, anoreksija, povrede kralježnice, dijabetes, upala pluća, hipertenzija, gojaznost, nesanica, psorijaza, artritis, bronhitis, upala sinusa, upala grla, glavobolja…

Komentari (2)

15-etak minuta bi bilo dovoljno.A ja sam i prije i poslije plivanja isao nije vazno

Misic

zanima me kad je najbolje ici u saunu, prije il polije treninga (plivanje). Koliko dugo biti u sauni? Hvala

Tare
Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak