Kako izmjeriti obim pojedinih dijelova tijela? - Body.ba

Pravilno i dosljedno

Kako izmjeriti obim pojedinih dijelova tijela?

Piše: Adnan Ćosić

Ponedeljak, 22.11.2010.

Kako izmjeriti obim pojedinih dijelova tijela?

Biceps mjerite u najširem dijelu, obim se može uzeti sa rukama opuštenim sa strane, ali savijenim u laktu ili pak sa rukama savijenim u laktovima i zategnutim mišićima.

Mjerenjem obima pojedinih dijelova tijela dobijate važne informacije za usavršavanje vašeg bobybuilding programa. Brojke vam govore koji dijelovi rastu, koje mišićne skupine reaguju a koje trebate forsirati na možda drugačiji način. 

Da bi izmjerili obim, potreban vam je fleksibilan metar koji se može omotati oko tijela. Takav metar možete naći u krojačkim radnjama, prodavnicama odjeće ili pak prodavnicama sportske opreme.

Upute za mjerenje

Metar treba postaviti tako da je ravan uz tijelo duž cijelog obima. Kao i kod mjerenja procenta masnoća u tijelu putem kalipera i kožnog nabora, i kod mjerenja obima tijela vaš cilj bi trebao biti dosljednost. Dakle, svaki put uzimajte mjere na isti način pa ćete imati tačan pregled napretka za svaki dio tijela. Kao i kod vaganja, i mjerenje radite ujutro, na prazan stomak. Radite to barem jednom mjesečno, ili najviše jednom sedmično.

Predlaže se mjerenje sljedećih dijelova tijela:

Vrat – stojeći izmjerite obim vrata u najširem dijelu, tačno preko Adamove jabučice.

Ramena – može se mjeriti kao ravna linija preko grudi na najširim dijelovima ramena ili pak u vidu obima oko tijela.

Biceps – mjerite u najširem dijelu, obim se može uzeti sa rukama opuštenim sa strane, ali savijenim u laktu ili pak sa rukama savijenim u laktovima i zategnutim mišićima.

Grudi – stojeći izmjerite tačno iznad bradavica sa ispuštenim dahom.

Struk – stojeći izmjerite obim u najužem dijelu, ili pak na sredini između vrha kuka i dna prsnog koša.

Bokovi - mjerite na najširem dijelu, gdje su mišići stražnjice najveći.

Bedro – stojeći mjerite na najširem dijelu, odmah ispod stražnjice.

Listovi – ako ste sami mjerite sjedeći, a ako imate pomoć onda stojeći i mjere uzimajte na njegovom najširem dijelu.

Mjerenja obima pojedinh dijelova tijela će vam pokazati u kojim dijelovima rastete, ali jo uvijek ne znate da li je uzork većih mjera salo, voda ili mišići. To se može saznati mjerenjem procenta masnoća u tijelu putem raznih metoda i pomagla, poput kalipera, metoda bioelektričke impedancije i slično.

Napokon ću se pravilno izmjeriti ;)

- sPace

Utorak, 31.05.2011. 13:10,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Atomski mravi: Dječaci jači od većine muškaraca

Tri najjača dječaka

Atomski mravi: Dječaci jači od većine muškaraca

Nadmetanje odraslih muškaraca u snazi je nešto sasvim normalno i uobičajno, međutim kada se dječaci u ranoj...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Najbolje ideje

Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Ljubitelji fitnessa, rekreativci i profesionalci, zbog same prirode onoga čime se bave, sasvim očekivano po...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Ne želite izgledati ovako

Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Vježbanje mišića nogu nikada nije bilo toliko aktraktivno kao na primjer vježbanje mišića ruku ili prsa, pa...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet najbogatijih bodybuildera svih vremena

Finansijski najuspješniji

Pet najbogatijih bodybuildera svih vremena

Da se sva velika odricanja zbog žestokih treninga, striktno određene ishrane i svega ostalog što uz to ide,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)