Koliko često trenirati trbušne mišiće? - Body.ba

Saznajte

Koliko često trenirati trbušne mišiće?

Piše: Body.ba

Nedelja, 29.09.2013.

Koliko često trenirati trbušne mišiće?

Svakodnevne umjerene vježbe nisu pogrešne, kao što nisu pogrešne intezivne vježbe jednom sedmično. Bit svega je šta ustvari želite postići vježbanjem, da li želite veće i izraženije trbušne mišiće ili lijepo oblikovane "pločice". Za funkcionalnost trbušnih mišića najvažnije je redovno vježbanje. Redovnim vježbanjem se jača tijelo i jača se stabilnost i oslonac vaših mišića.

Kako bi se "pločice" naglasile potrebno je da uradite par ustupaka vezano za ishranu, i da uložite malo više truda. Pitanje je da li želite izraženije mišiće ili pločice, kao kod vrhunskih sportista. Česta dilema ove teme je ta, da li je za trbušne mišiće potrebno intezivno vježbanje svaki dan, ili jednom do dva puta sedmično. Niti jedno nije pogrešno, ali samo ako se na pravilan način pristupi tome.

Prvi način intezivnog vježbanja dva- tri puta sedmično je mnogo češće upotrebljiv. Zašto? Veliki dio muške populacije je atletske građe. Više ima onih koji imaju visok nivo masnog tkiva oko stomaka, preko 15%. Ovim osobama je preporučljivo intezivno vježbanje, bez dugih serija. Potrebno je da posvetite 30 do 40 minuta treninga za trbušne mišiće.

Ali pošto su trbušni mišići ipak samo mišići, potreban im je odmor, gdje će se u tom periodu obnoviti mišićno vlakno. Zbog toga, poslije napornog treninga, potrebno je 2-3 dana odmora, gdje zaključujemo da je 2 do 3 treninga sedmično sasvim dovoljno.

Ako već niste zainteresirani za istaknute pločice na stomaku, ili imate mali procenat masnog tkiva, vježbajte umjereno na svakom treningu. Praktikujte vježbe uz koje možete uraditi više serija sa puno ponavljanja.

 

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Hwang Chul Soon

Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Južnokorejski bodybuilder, glumac i model Hwang Chul Soon, osoba je koja svojom impresivnom tjelesnom građom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Svjetski šampion: Ima 70 godina i ne traži isprike

Bodybuilder veteran

Svjetski šampion: Ima 70 godina i ne traži isprike

Već od 30. godine života, ne shvatajući da tek tada ulaze u najjače godine života, ljudi počinju tražiti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najisklesaniji policajac na kog je NYPD ponosan

Michael Counihan

Najisklesaniji policajac na kog je NYPD ponosan

Za svoje vrijeme Ronnie Coleman je bio pravi pojam fizički nadmoćnog policajca čije same pojave su se bojali...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Od modela do ogromnog

Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Jedan od najpoznatijih fitness modela na Planeti Sergi Constance,  proteklih mjeseci je napravio zaista...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)