Možete li raditi na trbušnjacima svaki dan? - Body.ba

Pitanje i odgovor

Možete li raditi na trbušnjacima svaki dan?

Piše: Body.ba

Četvrtak, 15.03.2012.

Možete li raditi na trbušnjacima svaki dan?

Internacionalno se njeguje ideja da su razvijene pločice znak dobrog i zdravog izgleda. Da biste to postigli, postoje mnogi drugi načini osim stotine trbušnjaka svakodnevno.

Svi žele dobro izrađene trbušne mišiće, ali trebate li raditi na njima svaki dan da postignete svoj cilj? To je vrlo često pitanje.

Odgovor bi bio da što više radite na njima to bolje, ali da ipak ih ne biste trebali
svaki dan.

Slijedi 5 razloga zašto ne raditi svaki dan na trbušnim mišićima:

1. Ne trebate raditi trbušnjake da dobijete „pločice“

Veliko pogrešno shvatanje o vježbanju jeste da trebate raditi trbušnjake da dobijete dobro razvijene i jake trbušne mišiće. Možete imati impresivne trbušne mišiće fokusirajući se na jezgru mišića, kombinirane vježbe poput čučnjeva sa bučicama, prednji iskoraci sa bučicama, sklekovi. Druga opcija mogu biti stabilizirajuće vježbe. Jedna od njih je položaj psa i ptice: spustite se na koljena, rukama i gornjim dijelom tijela napravite položaj od 90 stepeni (položaj psa), zatim ravno ispružite desnu nogu i lijevu ruku, držite par sekundi, pa promijenite. Ova vježba ne samo da djeluje na trbušne mišiće, nego i na ravnotežu, donji dio leđa, pa čak i ruke i ramena.

2. Česti trbušnjaci mogu dovesti do problema u držanju tijela

Ako radno vrijeme provodite za računarom, ili jednostavno sjedite na stolici nekoliko sati dnevno, ramena se naginju naprijed i tako vam tijelo postane pogrbljeno. Ako tome dodamo svakodnevne trbušnjake, mišići postaju kraći i zavrnuti, a cijelo tijelo ne baš onako kako želite.  Istezanje i sprava znana kao foam roller vam mogu pomoći s ispravljanjem tijela i popravljanjem držanja, a svakodnevni trbušnjaci vam mogu te eventualne probleme učiniti samo gorim.

3. Trbušnjacima ne možete skloniti salo sa trbuha

Već smo pisali o tome kako fokusiranjem na određeni dio tijela sa određenim vježbama nikad nećete otkloniti salo sa tog dijela tijela. Trbušnjaci vam neće donijeti pločice, jer one zahtijevaju nizak nivo tjelesne masti, a to nije nikako povezano sa trbušnjacima ili bilo kojim vježbama za trbuh. Bolje vam je da vrijeme provedete na pripremu dobrog, kvalitetnog obroka, na fokusiranje na jezgru mišića. Tradicionalni trbušnjaci su precijenjeni.

4. Svakodnevni trbušnjaci su neučinkoviti

Za 20 minuta dnevno provedenih na trbušnjacima, možete raditi mnoge druge vježbe koje bi vama i vašem tijelu donijele više koristi. Provođenje 1 sat vremena sedmično na samo jednu grupu mišića (koja je jako komplikovana i zahtjeva mnogo više) nije dobra ideja. Vjerovatno biste taj sat trebali provesti mnogo korisnije. Bolje bi bilo raditi na trbušnim mišićima intenzivno 2-3 puta sedmično, i tako ostvarite svoj cilj u kraćem vremenu. Trbušni mišići se najvjerovatnije sastoje od elastičnih vlakana prvog tipa, koji može trpjeti napore bez primanja boli. Kao i druge mišićne grupe, oni imaju tendenciju da bolje reaguju na rijeđe treninge. Slična mišićna grupa sa ovim vlaknima su mišići listova, a ne vidimo da neko baš svaki dan radi vježbe za listove!

5. Svakodnevni rad na trbušnim mišićima može dovesti do mišićnog nebalansa

Ne samo da vas svakodnevni trbušnjaci mogu dovesti do problema sa držanjem tijela, mogu vam donijeti i nebalans mišića. Kompleks mišića trbuha sastoji se od mnogih mišića, ako radite svakodnevno mnogo trbušnjaka, prednji mišići (rad na pločicama) može biti mnogo napredniji od drugih mišića trbuha. A, to vas čak može dovesti do ozljeda.

Internacionalno se njeguje ideja da su razvijene pločice znak dobrog i zdravog izgleda. Da biste to postigli, postoje mnogi drugi načini osim stotine trbušnjaka svakodnevno.

imam 17 god.koliko je najbolje sedmicno raditi trbusnjake da bi se napredovalo?

- Bojan

Ponedeljak, 02.04.2012. 22:50,

Prijavi neprimjeren komentar


ja kad sam pocinjao sa "kucnim" treniranjem, radio sam 4 puta sedmicno trbusnjake i sklekove. Najvaznije ti je da ne odustanes od treninga za mjesec dana. Evo vec 3 godine treniram gotovo svaku noc, 6pacs sam vec davno presao, sad se naziru i 8pacs :D . Ozbiljno, samo budi istrajan i uspjeh je zagarantovan !!! Dokazano

- Masinac

Subota, 02.06.2012. 18:37,

Prijavi neprimjeren komentar


imam 15 god poceo sam da radim vjezbe za trbusnjake gledajuci klip na youtub-u(plocice za 8 min)sad me zanima da li da radim svaki dan po jednom ili da radim sa odmorom od 1 dan
ps.ako moze neki savjet za brzi napredak ;)

- Andrija

Petak, 28.06.2013. 13:51,

Prijavi neprimjeren komentar


Kako se moze postici na najbrzi nacin nizak nivo telesnih masti?

- Milos

Srijeda, 17.07.2013. 13:43,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Top 10 najzanimljivijih fitness činjenica

Stvari koje niste znali

Top 10 najzanimljivijih fitness činjenica

Čak 69% muškaraca smatra da su u dobroj fizičkoj formi, dok je samo 13% zaista spremnih. To je samo jedna od...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najplaćeniji penzioneri u svijetu sporta

Trud im se i ispaćuje

Najplaćeniji penzioneri u svijetu sporta

Informacija da slavni fudbaler David Beckham u penziji zarađuje oko milion funti sedmično, ostavila je bez...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ona je najzgodnija pripadnica američkog Air Forcea

Fitness model u uniformi

Ona je najzgodnija pripadnica američkog Air Forcea

Alysia Macedo je od svoje devetnaeste godine pripadnica američkih vazduhoplovnih snaga, a kroz svoje stalno...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Dvometraši u kopačkama: Peter Crouch nije najviši

Iako je rekorder

Dvometraši u kopačkama: Peter Crouch nije najviši

Upis engleskog napadača Petera Croucha u Guinnessovu listu rekorda, jedna je od najinteresantnijih fudbalskih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)