5 načina kako prejedanje nanosi štetu vašem tijelu - Body.ba

Razlozi zašto "zakočiti&q

5 načina kako prejedanje nanosi štetu vašem tijelu

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 28.08.2017.

Čak i osobe koje pažljivo biraju vrste i količine namirnica kojima se hrane, s vremena na vrijeme svom organizmu pružaju mogućnost predaha, u vidu "junk" obroka sa potpunom slobodom izbora hrane i njene količine, te nerijetko i sami oni pretjeraju i dovedu svoj probavni sistem do stanja potpune prejedenosti. Kod ljudi koji teže ka povećanju tjelesne mase, ista situacija se ponavlja u neuporedivo više slučajeva, dok najveću štetu prožlivljavaju one osobe koje općenito ne

Problem prejedanja, uzrokuje štetu u organizmu sa više strana, a pet stvari bi posebno trebalo uzeti u obzir te početi "kočiti" prije nego što dođe do postizanja osjećaja potpune napunjenosti želuca.

1 / 6
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Najbrutalniji "fitness prank" ikada

Eksplozija stomaka

Najbrutalniji "fitness prank" ikada

Legendarna teretana na otvorenom Muscle Beach u Kaliforniji, mjesto je na kom su svojevremeno trenirale neke...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Srčano zatajenje uzrok tužne smrti bodybuildera

Par dana pred prosidbu

Srčano zatajenje uzrok tužne smrti bodybuildera

Srceparajuća priča o smrti 25-godišnjeg bodybuildera iz Velike Britanije Sama Standerwicka, potresla je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Steroid bi mogao UFC šampiona koštati karijere

Jon Jones pred krahom

Steroid bi mogao UFC šampiona koštati karijere

Šampion UFC-a Jon Jones, samo par dana nakon herojskog poduhvata i velike pobjede nad Danielom Cormierom koja...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Vole "punije": Pet država čije su žene najdeblje

Najviše pretilih

Vole "punije": Pet država čije su žene najdeblje

Pretilost je globalni problem modernog društva koji kao dokazan uzročnik stoji iza cijelog niza različitih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)