Dennis Wolf: 4 najveće greške kod treninga prsa - Body.ba

Savjeti velikana

Dennis Wolf: 4 najveće greške kod treninga prsa

Piše: Body.ba

Petak, 20.02.2015.

Dennis Wolf: 4 najveće greške kod treninga prsa

Dennis Wolf je jedan od najuspješnijih bodybuildera današnjice. Jedini je čovjek koji može ugroziti nedodirljivi dvojac na svjetskom tronu - Kai Greenea i Mr. Olympiju Phila Heatha. Zbog toga, savjeti profesionalaca poput njega imaju posebnu težinu.

Veliki Nijemac je sve mišićne partije na svom tijelu doveo skoro pa do savršenog nivoa, a snažno razvijena prsa su samo jedan od njegovih aduta.

Zbog toga je on jedna od najrelevantnijih osoba za davanje savjeta kada je riječ o treningu prsa. Budući da je u bodybuildingu najveći problem otkriti i prevazići greške, on želi skrenuti pažnju na najčešćih pet stvari koje se rade krivo tokom treninga čuvenih pectoralisa:

Kada vježbati prsa

"Trening prsa se može iskombinovati sa treningom nečega kao što su bicepsi ili tricepsi, ili se može raditi jedan dan zasebno. Ja mislim da nije dobra ideja trenirati prsa isti dan kao i ramena. Postoji toliko mnogo preklapanja kada su u pitanju ove dvije mišićne grupe, i kao rezultat toga, obje bivaju pogođene. Kao i sa bilo kojom drugom mišićnom grupom, ako su vam prsa slabo područje, predlažem da se njihov trening izvodi prvi nakon dana ili dva odmora". 

Na šta se fokusirati

"Zavisno od genetike, neki od dijelova, gornji ili donji će odgovarati lakše. Može se desiti da je isto i sa oba dijela, ali većini momaka je gornji dio prsa teže izgraditi. Treba dobro pogledati svoja prsa i otkriti na čemu treba raditi, a to je ono što treba biti glavni prioritet". 

Promjene trening programa

"Ovo se odnosi na svaki dio tijela, zaista. Ja viđam momke koji slijede identičnu trening rutinu i koriste iste težine mjesec za mjesecom, godinu za godinom, i naravno oni uvijek izgledaju isto. Vaši mišići se adaptiraju na određeni način vježbanja i morate promijeniti stvari, bilo da su to vježbe koje izvodite, broj ponavljanja i slično".

Veza uma i mišića

"Ponovo, ovo se odnosi na sve, ali često to viđam kod treninga prsa. Momci su toliko skoncentrisani na velike težine i impresioniranje sviju u teretani da postanu weightlifteri umjesto bodybuildera. Osjetite kontrakciju pektoralisa i istezanje dok izvodite ponavljanja. Tada ćete osjetiti rad prsa i pumpu, ili jednostavno nešto ne radite dobro. Nikada se nemojte bojati toga da stavite manje kilaže, ako će to u stvari omogućiti da mišići bolje rade.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Synthol braća: Ljudi koji kvare reputaciju sporta

Bodybuilderi na ulje

Synthol braća: Ljudi koji kvare reputaciju sporta

Obični ljudi kada vide dvojicu Brazilaca, Tonyja "Hulka" Geralda i Alvara Conana Pereiru, automatski...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ne posustaje: Kevin Levrone ponovo u sjajnoj formi

53-godišnja legenda

Ne posustaje: Kevin Levrone ponovo u sjajnoj formi

Član Kuće slavnih IFBB-a ne odustaje od takmičenja sa mladim snagama bodybuildinga i čini se da i kao veteran...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Neprevaziđeni Tom Platz

Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Tom Platz je jedan od najpoštovanijih bodybuildera koji je tokom života zaista zaradio status neprevaziđene...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

U susret Mr. Olympiji

Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

Egipćanina sa kuvajtskom adresom Momdouha Elssbiaya Big Ramyja su svi itekako dobro zapamtili na posljednjoj...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)