Deset osnovnih principa povećanja mase - Body.ba

Kako postati veći?

Deset osnovnih principa povećanja mase

Piše: Body.ba

Srijeda, 11.02.2015.

Deset osnovnih principa povećanja mase

Put do povećanja mase za prosječnog čovjeka jednako je težak i trnovit baš kao što je težak i put do smanjenja masnih naslaga i postizanja idealne kilaže za punije osobe. U suštini, postoji veoma jednostavna formula koju samo treba dosljedno pratiti i uspjeh je zagarantovan.

To podrazumijeva unaprijed detaljno isplaniran plan ishrane, tačno određene količine svakog nutrijenta kojeg treba unijeti tokom dana i dosljednost takvoj odluci u što je moguće većoj mjeri.

U nastavku donosimo 10 osnovnih principa povećanja tjelesne mase koje su osmislili i kojih se drže profesionalci:

Princip 1: Jesti često, svakih 2,5 do 3 sata

Princip 2: Jesti raznovrsnu hranu

Princip 3: Unositi dovoljan broj kalorija

Princip 4: Unositi 40-60 grama proteina po obroku

Princip 5: Unositi 60-89 grama ugljikohidrata po obroku

Princip 6: Unositi 20-30 grama masti po obroku

Princip 7: Jesti povrće u svakom obroku

Princip 8: Najveći obroci u danu trebaju biti doručak, obrok prije i obrok poslije treninga

Princip 9: Planirati sve unaprijed, aktivnosti i obroci trebaju biti unaprijed uklopljenji na najoptimalniji način

Princip 10: 60% obroka se treba odnositi na čvrstu hranu, 40% jela "na kašiku".

Jooooj brate, kad se sad razvalim ... dobri su vam ovi savjeti, ima da se raznesem. Steroida da se nakrkam, kakva hrana, bolan, bolan, ima da se ubijem od steroida. Kita ce mi biti od 40 cm ... samo cu da se raznosim, tegovi, ovo ono.

- Jupidupi

Srijeda, 11.02.2015. 12:57,

Prijavi neprimjeren komentar


http://workout.ba/kompletan-vodic-ishrane-za-mrsave-osobe/

- bwaa

Četvrtak, 12.02.2015. 08:12,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>10 zapovijedi teretane: Ne dozvolite da vas mrze

Uputstvo ponašanja

10 zapovijedi teretane: Ne dozvolite da vas mrze

Članstvo u teretani i redovno vježbanje, najkraće rečeno znače da svaki vježbač postaje dio povezane...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ova 68-godišnjakinja definitivno nije obična baka

Baka dizačica tegova

Ova 68-godišnjakinja definitivno nije obična baka

Svi su navikli na to da u teretani svakoga dana viđaju muškarce koji dižu tegove, pa čak se tu nađe i neki...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Blessing Awodibu: Najzabavniji bodyuilder ikada

Smijeh do suza

Blessing Awodibu: Najzabavniji bodyuilder ikada

Od prošle 2017. godine, Blessing Awodibu je IFBB PRO bodybuilder sa ozbiljnim predispozicijama da u...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Kai Greene u filmskom debiju o MMA borbama

Slavni bodybuilder

Kai Greene u filmskom debiju o MMA borbama

Jedan od najpopularnijih bodybuildera današnjice Amerikanac Kai Greene, debitovat će na velikom platnu sa...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)