Deset osnovnih principa povećanja mase - Body.ba

Kako postati veći?

Deset osnovnih principa povećanja mase

Piše: Body.ba

Srijeda, 11.02.2015.

Deset osnovnih principa povećanja mase

Put do povećanja mase za prosječnog čovjeka jednako je težak i trnovit baš kao što je težak i put do smanjenja masnih naslaga i postizanja idealne kilaže za punije osobe. U suštini, postoji veoma jednostavna formula koju samo treba dosljedno pratiti i uspjeh je zagarantovan.

To podrazumijeva unaprijed detaljno isplaniran plan ishrane, tačno određene količine svakog nutrijenta kojeg treba unijeti tokom dana i dosljednost takvoj odluci u što je moguće većoj mjeri.

U nastavku donosimo 10 osnovnih principa povećanja tjelesne mase koje su osmislili i kojih se drže profesionalci:

Princip 1: Jesti često, svakih 2,5 do 3 sata

Princip 2: Jesti raznovrsnu hranu

Princip 3: Unositi dovoljan broj kalorija

Princip 4: Unositi 40-60 grama proteina po obroku

Princip 5: Unositi 60-89 grama ugljikohidrata po obroku

Princip 6: Unositi 20-30 grama masti po obroku

Princip 7: Jesti povrće u svakom obroku

Princip 8: Najveći obroci u danu trebaju biti doručak, obrok prije i obrok poslije treninga

Princip 9: Planirati sve unaprijed, aktivnosti i obroci trebaju biti unaprijed uklopljenji na najoptimalniji način

Princip 10: 60% obroka se treba odnositi na čvrstu hranu, 40% jela "na kašiku".

Jooooj brate, kad se sad razvalim ... dobri su vam ovi savjeti, ima da se raznesem. Steroida da se nakrkam, kakva hrana, bolan, bolan, ima da se ubijem od steroida. Kita ce mi biti od 40 cm ... samo cu da se raznosim, tegovi, ovo ono.

- Jupidupi

Srijeda, 11.02.2015. 12:57,

Prijavi neprimjeren komentar


http://workout.ba/kompletan-vodic-ishrane-za-mrsave-osobe/

- bwaa

Četvrtak, 12.02.2015. 08:12,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Synthol braća: Ljudi koji kvare reputaciju sporta

Bodybuilderi na ulje

Synthol braća: Ljudi koji kvare reputaciju sporta

Obični ljudi kada vide dvojicu Brazilaca, Tonyja "Hulka" Geralda i Alvara Conana Pereiru, automatski...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ne posustaje: Kevin Levrone ponovo u sjajnoj formi

53-godišnja legenda

Ne posustaje: Kevin Levrone ponovo u sjajnoj formi

Član Kuće slavnih IFBB-a ne odustaje od takmičenja sa mladim snagama bodybuildinga i čini se da i kao veteran...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Neprevaziđeni Tom Platz

Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Tom Platz je jedan od najpoštovanijih bodybuildera koji je tokom života zaista zaradio status neprevaziđene...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

U susret Mr. Olympiji

Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

Egipćanina sa kuvajtskom adresom Momdouha Elssbiaya Big Ramyja su svi itekako dobro zapamtili na posljednjoj...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)