Dennis Wolf: 4 najveće greške kod treninga prsa - Body.ba

Savjeti velikana

Dennis Wolf: 4 najveće greške kod treninga prsa

Piše: Body.ba

Petak, 20.02.2015.

Dennis Wolf: 4 najveće greške kod treninga prsa

Dennis Wolf je jedan od najuspješnijih bodybuildera današnjice. Jedini je čovjek koji može ugroziti nedodirljivi dvojac na svjetskom tronu - Kai Greenea i Mr. Olympiju Phila Heatha. Zbog toga, savjeti profesionalaca poput njega imaju posebnu težinu.

Veliki Nijemac je sve mišićne partije na svom tijelu doveo skoro pa do savršenog nivoa, a snažno razvijena prsa su samo jedan od njegovih aduta.

Zbog toga je on jedna od najrelevantnijih osoba za davanje savjeta kada je riječ o treningu prsa. Budući da je u bodybuildingu najveći problem otkriti i prevazići greške, on želi skrenuti pažnju na najčešćih pet stvari koje se rade krivo tokom treninga čuvenih pectoralisa:

Kada vježbati prsa

"Trening prsa se može iskombinovati sa treningom nečega kao što su bicepsi ili tricepsi, ili se može raditi jedan dan zasebno. Ja mislim da nije dobra ideja trenirati prsa isti dan kao i ramena. Postoji toliko mnogo preklapanja kada su u pitanju ove dvije mišićne grupe, i kao rezultat toga, obje bivaju pogođene. Kao i sa bilo kojom drugom mišićnom grupom, ako su vam prsa slabo područje, predlažem da se njihov trening izvodi prvi nakon dana ili dva odmora". 

Na šta se fokusirati

"Zavisno od genetike, neki od dijelova, gornji ili donji će odgovarati lakše. Može se desiti da je isto i sa oba dijela, ali većini momaka je gornji dio prsa teže izgraditi. Treba dobro pogledati svoja prsa i otkriti na čemu treba raditi, a to je ono što treba biti glavni prioritet". 

Promjene trening programa

"Ovo se odnosi na svaki dio tijela, zaista. Ja viđam momke koji slijede identičnu trening rutinu i koriste iste težine mjesec za mjesecom, godinu za godinom, i naravno oni uvijek izgledaju isto. Vaši mišići se adaptiraju na određeni način vježbanja i morate promijeniti stvari, bilo da su to vježbe koje izvodite, broj ponavljanja i slično".

Veza uma i mišića

"Ponovo, ovo se odnosi na sve, ali često to viđam kod treninga prsa. Momci su toliko skoncentrisani na velike težine i impresioniranje sviju u teretani da postanu weightlifteri umjesto bodybuildera. Osjetite kontrakciju pektoralisa i istezanje dok izvodite ponavljanja. Tada ćete osjetiti rad prsa i pumpu, ili jednostavno nešto ne radite dobro. Nikada se nemojte bojati toga da stavite manje kilaže, ako će to u stvari omogućiti da mišići bolje rade.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Nepoznanica Mr. Olympije

Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Veliki Kai Greene od 2015. godine ne nastupa na Mr. Olympiji, najprestižnijem bodybuilding takmičenju na...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Bori se za život

Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Vjerovatno najpoznatiji bodybuilding čudak na svijetu, monstruozni Rich Piana, trenutno se bori za život...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 ludih činjenica o bodybuilderima

Većini nepoznate

10 ludih činjenica o bodybuilderima

U moru savjeta o treninzima i ishrani za postizanje željenih bodybuilding rezultata, neke veoma značajne...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Veći i od šampiona

Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Phil Heath je već sada jedan od bodybuildera koji su dosegnuli status legendi, a šest titula Mr. Olympia i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)