Rast mišića - Body.ba

Kako to funkcioniše?

Rast mišića

Piše: Body.ba

Subota, 26.10.2013.

Rast mišića

Da li znate da za jake mišiće abdomena trebate raditi i sklekove? Neće samo učvrstiti mišiće ruku i grudi, već ova vježba jača i cijeli torzo. Ono na šta trebate obratiti pažnju jeste način na koji izvodite sklekove. On mora biti pravilan kako bi se izbjegle moguće povrede. Za rast mišićne mase najbitnije je da se slijedi ova formula - treninzi ne trebaju biti dugi, već kraći i intezivniji.

Budite umjereni sa težinom koju birate za izvođenje vježbi i ne eksperimentišite sa novim vježbama dok ne dobijete željene rezultate od standardnih vježbi. Jako je bitno da spavate po osam sati dnevno, da imate manje obilnije ali kvalitetnije obroke (hrana bogata proteinima, vitaminima i mineralima).

Odmor
Pauze u vježbanju imaju posebnu važnost za rast mišićne mase i za sagorijevanje masnih naslaga. U jednim istraživanjima volonteri su dobili zadatak da voze biciklo sat vremena, pa su isto toliko vremena odmorali, a trening su završili sa vožnjom u dvije serije od po 20 minuta i sa pauzom od isto toliko. Kada su volonteri odmarali između serija, nivo slobodnih masnih kiselina u tijelu se naglo povećao, što je sigurni pokazatelj za sagorijevanje masti u tijelu. Nivo tih masti je ostao povećan i nakon druge serije, kao i punih sat vremena nakon vježbanja.

Biceps
Želite imate veće i jače bicepse? Za vrijeme izvođenja vježbi za biceps sa tegovima, ruke držite ispred tijela, dok za vrijeme drugih vježbi sa tegovima, ruke držite pokraj tijela. Promjena položaja ruku pri izvođenju vježbi za biceps priodnosi ravnomjernom razvoju ovog dvoglavog mišića, kao i njegovom obimu.


Grudi
Grudi su velika mišićna grupa koja se jako teško razvija i zahtjeva vašu makimalnu posvećenost. Često se dešava da ostvarujete odlične rezutate na bicepsu i tricepsu, a na grudima ne možete primjetiti nikakav napredak.

Za razvijanje ove mišićne grupe, najefikasnije su vježbe sa dizanjem tegova na klupi, sklekovi, vježbanje sa rastegljivim trakama ili vuča konopca, kao i spuštanje na razboju.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>20 nestvarnih bodybuilding transformacija

Prije i poslije

20 nestvarnih bodybuilding transformacija

Jeste li se ikada pitali kako su izgledali najpoznatiji bodybuilderi svih vremena prije početka bavljenja...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Mr. Olympia nagradni fond

Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Iz godine u godinu nagradni fond Mr. Olympia takmičenja raste kao i sama popularnost bodybuildinga u svijetu....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Tajne šampiona

Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Godine vježbanja i svakodnevnog učenja i istraživanja, neminovno vode do uspjeha i divljenja drugih ljudi,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Problemi bodybuildera

U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Biti u top formi i imati ogromne mišiće je fantastičan osjećaj i to znaju svi koji su uspjeli nešto napraviti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)