Kako to funkcioniše?

Rast mišića

Piše: Body.ba

Subota, 26.10.2013.

Da li znate da za jake mišiće abdomena trebate raditi i sklekove? Neće samo učvrstiti mišiće ruku i grudi, već ova vježba jača i cijeli torzo. Ono na šta trebate obratiti pažnju jeste način na koji izvodite sklekove. On mora biti pravilan kako bi se izbjegle moguće povrede. Za rast mišićne mase najbitnije je da se slijedi ova formula - treninzi ne trebaju biti dugi, već kraći i intezivniji.

Budite umjereni sa težinom koju birate za izvođenje vježbi i ne eksperimentišite sa novim vježbama dok ne dobijete željene rezultate od standardnih vježbi. Jako je bitno da spavate po osam sati dnevno, da imate manje obilnije ali kvalitetnije obroke (hrana bogata proteinima, vitaminima i mineralima).

Odmor
Pauze u vježbanju imaju posebnu važnost za rast mišićne mase i za sagorijevanje masnih naslaga. U jednim istraživanjima volonteri su dobili zadatak da voze biciklo sat vremena, pa su isto toliko vremena odmorali, a trening su završili sa vožnjom u dvije serije od po 20 minuta i sa pauzom od isto toliko. Kada su volonteri odmarali između serija, nivo slobodnih masnih kiselina u tijelu se naglo povećao, što je sigurni pokazatelj za sagorijevanje masti u tijelu. Nivo tih masti je ostao povećan i nakon druge serije, kao i punih sat vremena nakon vježbanja.

Biceps
Želite imate veće i jače bicepse? Za vrijeme izvođenja vježbi za biceps sa tegovima, ruke držite ispred tijela, dok za vrijeme drugih vježbi sa tegovima, ruke držite pokraj tijela. Promjena položaja ruku pri izvođenju vježbi za biceps priodnosi ravnomjernom razvoju ovog dvoglavog mišića, kao i njegovom obimu.


Grudi
Grudi su velika mišićna grupa koja se jako teško razvija i zahtjeva vašu makimalnu posvećenost. Često se dešava da ostvarujete odlične rezutate na bicepsu i tricepsu, a na grudima ne možete primjetiti nikakav napredak.

Za razvijanje ove mišićne grupe, najefikasnije su vježbe sa dizanjem tegova na klupi, sklekovi, vježbanje sa rastegljivim trakama ili vuča konopca, kao i spuštanje na razboju.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Greene u Hollywoodu

Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Dok je bodybuilding bio slabo poznato zanimanje kojim su se bavili samo rijetki "čudaci" prvenstveno u...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Najpopularniji Bosanac na društvenim mrežama

Ermin Junuzović

Najpopularniji Bosanac na društvenim mrežama

Kada jedan fitness model i personalni trener ima višemilionsku armiju fanova iza sebe, on se smatra pravim...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Demonstracija sile: Za ovo su trenirali godinama

Šampionska motivacija

Demonstracija sile: Za ovo su trenirali godinama

Raditi nešto što drugi ne rade iz dana u dan, neminovno vodi do jednog trenutka u kom svi zanijeme i diveći...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Legenda nastavila tamo gdje je stala

Coleman ponovo ogroman

Legenda nastavila tamo gdje je stala

Sa 52 godine života i nakon sedam operacija, od kojih ga je posljednja postavila u invalidska kolica, veliki...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)