U nekoliko koraka do definisanog tijela - Body.ba

Korisni savjeti

U nekoliko koraka do definisanog tijela

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 08.09.2014.

U nekoliko koraka do definisanog tijela

Ono što prvenstveno morate znati jeste da trebate zaboraviti na dijete i mršanje. Kako biste učvrstili mišiće morate raditi vježbe za koje vam je potrebna snaga. Kako biste istakli mišiće potrebno su vam kardio vježbe. Sa kardio treningom gubite masno tkivo, definišete tijelo, ali i poboljšavate krvotok i cirkulaciju. Sa aerobnim vježbama krv dobije puno više kisika koje dolazi do ćelija u organizmzu. 

1. Odvajate kardio vježbe od vježbi za tijelo

Mišići su dovoljno istraumatizirani od jedne vrste vježbi, dodatni napor može samo dovesti do katabolizma, odnosno do razgradnje mišićne mase. To znači da poslije dizanja tegova nije preporučljivo da trčite, da vježbate na steperu i sličnu. Najbolji izbor vam je plivanje. 

2. Mijenjajte cikluse vježbi

Mnogo veće rezultate ćete imati ako mijenjate naizmjenično vježbe, nego da cijelo vrijeme, duži period radite iste vježbe. Mišiće se poslije nekog vremena naviknu na istu seriju vježbi i ponavljanja nemaju željeni efekat. Trčite na traku, vozite sobno biciklo ili orbitrek, plivajte. 

3. Ne insistirajte na gubljenju masnog tkiva

Najviše masnog tkiva se gubi kada su kardio vježbe jakog inteziteta, gdje dolazi i do 130 otkucaja srca u minuti. Tijelo najviše troši energije tokom intezivnih treninga. Upravo zbog toga je dobro povremeno raditi kratke, ali intezivnije kardio treninge gdje možete preći i 150 oktucaja u minuti. Ovakav trening bi trebao trajati najviše 15 minuta. 

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Dame koje ne vježbaju

Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Za djevojke koje nisu u fitnessu stalna briga o kvalitetnoj i zdravoj ishrani kao i redovnim fizičkim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ne želite da vas mrze

15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ako krećete u teretanu i želite se što je moguće bolje uklopiti u instituciju uz koju mnogi od kolega...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Mjesto napretka

10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Vježbanje u teretani se smatra jednom od najboljih mogući terapija koja podiže mentalni fokus i poboljšava...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Loša strana mišićavosti

Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Biti bodybuilder i imati ekstremno mišićavo tijelo nosi 100 različitih prednosti u odnosu na ostale "obične"...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)