Pet varijacija vježbi za brutalna prsa - Body.ba

Osvježenje trening plana

Pet varijacija vježbi za brutalna prsa

Piše: Body.ba

Utorak, 02.05.2017.

Prsa predstavljaju grupu mišića koju će bez problema prilikom prve posjete teretani pogoditi i najveći početnici, te su jedna od rijetki grupacija čiji treninzi se nikada ne propuštaju. Međutim, problem nastaje kod prevelike jednobraznosti i ponavljanja godinama jednih te istih vježbi bez uvođenja imalo živosti i promjena.

Za šokiranje mišićnih vlakana i njihovo poticanje na novi rast i napredak, nekada je dovoljna čak i zamjena šipke bučicama i slično. Pet preporuka u nastavku bi trebale biti sasvim dovoljne za postizanje punog efekta.

1 / 6
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Ne posustaje: Kevin Levrone ponovo u sjajnoj formi

53-godišnja legenda

Ne posustaje: Kevin Levrone ponovo u sjajnoj formi

Član Kuće slavnih IFBB-a ne odustaje od takmičenja sa mladim snagama bodybuildinga i čini se da i kao veteran...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Neprevaziđeni Tom Platz

Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Tom Platz je jedan od najpoštovanijih bodybuildera koji je tokom života zaista zaradio status neprevaziđene...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

U susret Mr. Olympiji

Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

Egipćanina sa kuvajtskom adresom Momdouha Elssbiaya Big Ramyja su svi itekako dobro zapamtili na posljednjoj...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Nova mušica nazvana po Arnoldu Schwarzeneggeru

Ovo niste znali

Nova mušica nazvana po Arnoldu Schwarzeneggeru

Novo otkrivena vrste bube ima ogromne prednje noge, i inspirisala je jednog naučnika koji je otkrio da je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)