Vježbe za biceps: 5 najefikasnijih - Body.ba

Izolacijske i složene

Vježbe za biceps: 5 najefikasnijih

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 02.03.2015.

Vježbe za biceps: 5 najefikasnijih

Bicepsi spadaju u sami vrh prema atraktivnosti mišićnih grupa kod muškaraca. Iako njihovo treniranje djeluje jako jednostavno - koristeći samo jedan pregib, za pravi uspjeh je ipak potrebno malo više odricanja.

Postoji nekoliko načina vježbanja ovog dijela nadlaktica, a mi vam donosimo pet najefikasnijih vježbi za lijepo razvijene bicepse.

Zottmanov pregib

Među 5 preporučenih vježbi za biceps, samo dvije su izolacijske. Upravo jedna od te dvije vježbe je tzv. Zottmanov pregib. Izvodi se s dvjema bučicama, a predstavlja kombinaciju pregiba standardnim i obrnutim hvatom. 

Biceps pregib sa šipkom

Druga i posljednja izolacijska vježba koja spada među 5 najefikasnijih vježbi za bicepse. Teško da ijedna druga vježba može rezultirati takvom napumpanosti mišića kao što to radi pregib sa šipkom. Prilikom izvođenja vježbe, važno je paziti na to da se ne miče kukovima unazad, te da su laktovi fiksirani.

Veslanje u pretklonu sa obrnutim hvatom

Veslanja inače spadaju među najefikasnije vježbe za leđa, a uz manje korekcije moguće je glavnu tačku pogađanja preorijentisati na bicepse. To se posebno odnosi na veslanje u pretklonu, koje sa obrnutim hvatom može biti prava stvar za bicepse. Najvažnije je koncentraciju prilikom svakog ponavljanja držati na visokom nivou i trening bicepsa će biti jako efikasan.

Zgibovi sa uskim paralelnim hvatom

Jedna od varijacija složene vježbe koja čini čuda bicepsima. Iako na prvi pogled ne djeluje tako, ova vježba je druga najefikasnija vježba za bicepse. Od običnih zgibova se razlikuje samo po načinu hvata za vratilo, a najidealnije je kačenje za usko primaknute ručke. I ova vježba pogađa također leđa, ali najveća opterećenja trpe bicepsi.

Zgibovi

Vježba koja spada među osnovne, najefikasnije vježbe za ljudsko tijelo. Istovremeno, ovo je vježba koja je direktno odgovorna za snagu i veličinu leđa i prvenstveno bicepsa. Zgibovi su univerzalna vježba koja se koristi i u programima za povećanje mase, i u trening programima namijenjenim topljenju masnih naslaga. Za najnaprednije vježbače, postoji mogućnost dodatnog opterećenja kačenjem ploče tegova za kaiš ili jednostavno držanjem bučice među stopalima.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Synthol braća: Ljudi koji kvare reputaciju sporta

Bodybuilderi na ulje

Synthol braća: Ljudi koji kvare reputaciju sporta

Obični ljudi kada vide dvojicu Brazilaca, Tonyja "Hulka" Geralda i Alvara Conana Pereiru, automatski...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ne posustaje: Kevin Levrone ponovo u sjajnoj formi

53-godišnja legenda

Ne posustaje: Kevin Levrone ponovo u sjajnoj formi

Član Kuće slavnih IFBB-a ne odustaje od takmičenja sa mladim snagama bodybuildinga i čini se da i kao veteran...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Neprevaziđeni Tom Platz

Deset minuta neprestanih čučnjeva sa 100 kilograma

Tom Platz je jedan od najpoštovanijih bodybuildera koji je tokom života zaista zaradio status neprevaziđene...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

U susret Mr. Olympiji

Viceprvak svijeta Big Ramy gradi čak i veće mišiće

Egipćanina sa kuvajtskom adresom Momdouha Elssbiaya Big Ramyja su svi itekako dobro zapamtili na posljednjoj...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)