Košarkaško zagrijavanje i vježbe pred početak igre - Body.ba

Manji rizik od povreda

Košarkaško zagrijavanje i vježbe pred početak igre

Piše: Body.ba

Nedelja, 26.08.2012.

Košarkaško zagrijavanje i vježbe pred početak igre

Zagrijavanje pred početak igre je ključno, ako želite pružiti svoj maksimum na terenu. S obzirom na to da je košarka fizička aktivnost, bilo da ste rekreativac ili profesionalac, trebate pripremiti tijelo, tako da smanjite rizik od povreda. Osim zagrijavanja, vježbe pred početak igre nisu ništa manje važne, a vi svakako želite uraditi one koje s kojim ćete poboljšati izdržljivost, snagu, odraz i brzinu.

Prije nego što pokušate bilo koju od ovih zagrijavanja i vježbi, posavjetujte se sa svojim ljekarom da li ste fizički sposobni za tako nešto.

1. Trčanje

Prvo košarkaško zagrijavanje je jednostavno - trčanje. Trčanje je najpoznatija metoda zagrijavanja u raznim sportovima. Većina sportista će malo trčati, neposredno prije nastupa, kako bi 'napumpali' krv. Isti slučaj je i u košarci. Trčanje je idealno sredstvo za pripremu tijela za fizičke napore, koji ga očekuju za vrijeme meča.

Da biste se zagrijali prije utakmice, dovoljno je da na traci istrčite pet minuta. A, u slučaju da ste na otvorenom, jednostavno trčite oko terena na kojem ćete igrati meč. U košarkaškom zagrijavanju je cilj ostvariti probijanje znoja, i ništa više.

2. "Podignuti prsti" je sljedeća vježba koju trebate uraditi, kako bi poboljšali svoju izvedbu na utakmici.

Ova vježba nije ništa do hodanje na petama, pazeći da sve vrijeme nožni prsti budu podignuti prema gore. Ova vježba treba biti kratka, otprilike čeriti ponavljanja hodanja na deset metara, tempom koji vam odgovara. Dakle, ne da se preforsirate, jedini je cilj opuštanje mišića potkoljenice, što će vam biti od velike pomoći na predstojećem meču.

3. Preskakanje

Preskakanje nije samo igra, koja se igra u osvnoj školi. Ono predstavlja i košarkaško zagrijavanje, koje je usmjereno ka poboljšanju skoka na košarkaškom igralištu. Idealno bi bilo ovu vježbu izvoditi tri do četiri minuta pred početak utakmice. Skakanje priprema vaša stopala za brza prizemljenja, što ne treba ni spominjati koliko je značajno u košarci. Vaši odrazi, skakanje i trčanje će napredovati sa redovnim izvođenjem ove vježbe.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Arat Hosseini: Najveća mlada fitness zvijezda

Već ima milione fanova

Arat Hosseini: Najveća mlada fitness zvijezda

Četverogodišnji iranski dječak Arat Hosseini, najveća je fitness senzacija na svijetu. Ovaj mali, nestvarno...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Demi Lovato pokazala strije i celulit

I dalje volim sebe!

Demi Lovato pokazala strije i celulit

Demi Lovato širi pozitivne poruke o prihvatanju svog tijela i izgleda već godinama. Pjevačica je proteklih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ošišao dreadlockse nakon 9 godina - majka u šoku

Suze radosnice

Ošišao dreadlockse nakon 9 godina - majka u šoku

Max je tinejdžer koji je počeo puštati kosu prije svoje desete godine života. Kada je dostigao dovoljnu...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Ovo su najljepše teretane na svijetu

Fitness luksuz i uživanje

Ovo su najljepše teretane na svijetu

Iako uređenost i luksuz fitness centara nemaju skoro pa nikakve veze sa samim uspjesima vježbača i njihovim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)