Sedam savjeta za uspješno mršanje - Body.ba

Pravila smanjenja mase

Sedam savjeta za uspješno mršanje

Piše: Body.ba

Utorak, 03.03.2015.

Sedam savjeta za uspješno mršanje

Većina ljudi koji pokušavaju smršati, obično prave iste greške, greške koje ih na kraju koštaju uspjeha i zbog kojih odustanu. Najgore od svega je to što neki kada i uspiju spustiti tjelesnu masu za par kilograma, u kratkom roku nakon dijete nadomjeste gubitak, te postanu i deblji nego ranije.

Kako se ne bi konstantno vrtjeli u krug, vrijeme je da se jednom za sva vremena nauče pravila uspješnog mršanja.

1. Motivacija

Prvo i osnovno vezano za podizanje izgleda tijela na veći nivo je velika doza motivacije i volje. Kada se postave manji ciljevi, moguće je konstantno održavati nivo motivacije na visokom nivou. Ako se uspiju obuči stare hlače ili ako neka stara majica postane dovoljno komotna da bi se mogla ponekad ponovo obući, tada motivacija postaje dovoljno održiva.

2. Česti obroci

Možda nije logično na prvi pogled, ali za ubrzanje metabolizma je važno jesti često. Naravno, radi se o jako malim porcijama, ali takvi obroci svaka 2-3 sata održavaju nivo gladi na izdržljivom nivou i ubrzavaju metabolizam koji je ključ mršanja.

3. Zaboraviti na slatkiše i peciva

Jednostavni ugljikohidrati su prvi odgovorni za debljanje, čak ni masna hrana nije problematična kao namirnice te vrste. Važno je naći prave alternative i ostati čvrstog karaktera do kraja.

4. Jesti raznoliku hranu

Povrće i voće u kombinaciji sa ostalim vrstama namirnica trebali bi se unositi u organizam svakoga dana. Ljudsko tijelo optimalno funkcioniše kada tokom dana dobije minimalne potrebne količine različitih minerala i vitamina, a samo raznolika ishrana je garant zadovoljavanja svih potreba.

5. Piti dovoljno tečnosti

Dva litra vode dnevno, preporučena je količina tekućine s kojom ljudsko tijelo najbolje funkcioniše. Važan je to dio mnogih procesa u organizmu, a između ostalog odgovoran je za metabolizam i mršanje, ljepotu kože i drugo.

6. Fizička aktivnost

Najveći uzročnik prerane smrti, veći čak i od pretilosti je fizička neaktivnost. Pored toga, fizičkom aktivnošću se sagorijevaju kalorije i omogućava lakše dostizanje kalorijskog deficita, kao jedinog sigurnog puta koji vodi ka mršanju.

7. Zdrava i umjerena ishrana nakon završetka dijete

Tokom trajanja dijete, tijelo se navikne na funkcionisanje sa minimumom hranjivih tvari. Kada nakon nekog perioda počne ponovo dobijati normalne, velike količine hrane, organizam i dalje funkcioniše sa malim dijelom unesenih tvari, a skoro kompletan ostatak ostavlja kao rezervu, rezervu u vidu masnih naslaga.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Odmorite oči uz neodoljivu Lauren Simpson

San muškaraca

Odmorite oči uz neodoljivu Lauren Simpson

Ova plavuša je ostvarenje sna svakog muškarca. Ona je lijepa, seksi, ima savršeno tijelo, duhovita je, a zna...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Erin McGregor - sestra poznatog borca

Irska ljepotica

Erin McGregor - sestra poznatog borca

Erin McGregor je sestra pznatog irskog borca Conora McGregora. Conor nije jedini od McGregorovih koji uživa...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Od bodybuildera do člana bob ekipe na Olimpijadi

Hakeem Abdul-Saboor

Od bodybuildera do člana bob ekipe na Olimpijadi

Član olimpijskog tima Sjedinjenih Američkih Država i jedan od pilota na bob stazi Hakeem Abdul-Saboor, jedan...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Dokazano zašto vas privlače ženske stražnjice

Saznajte

Dokazano zašto vas privlače ženske stražnjice

Sada je savršeno vrijeme za muškarce koje privlače stražnjice: postoji Jennifer Lopez, tajice su moderne i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)