3 TRX vježbe za cijelo tijelo - Chris Frankel

Odvojite se od sprava

Ako ste umorni od vježbanja na 20 različitih sprava samo da biste završili vježbu cijelog tijela, pokušajte trening sa TRX-om, spravica koja kombinuje snagu i fleksibilnost.

Istina je da ne morate koristiti gomile utega za izgradnju mišića. U treningu sa TRX-om koristite svoju tjelesnu težinu iz različitih uglova i angažujete više mišićnih skupina istovremeno. Donosimo vam 3 omiljene vježbe Chrisa Frankela sa TRX-om koje će uključiti čitavo tijelo. Započnite sa 30-45 sekundi rada svake vježbe, i uzmite 30 sekundi odmora nakon svake.. Nemojte žuriti. Krenite polahko, a zatim pojačavajte intenzitet.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak