Ključna hrana za izgradnju mišića mršavih osoba - Body.ba

Olakšanje puta do mase

Ključna hrana za izgradnju mišića mršavih osoba

Piše: Body.ba

Četvrtak, 02.08.2018.

Ogroman je broj osoba koje se neprestano bore kako bi povećali svoju tjelesnu masu s naglaskom na razvoj mišića, ali dobijanje svakog kilograma je pravi mukotrpni posao za koji se istinski treba odricati kao što se trebaju odricati i oni s viškom kilograma da bi ih se riješili. Skoro pa je jednaka muka, iako obično jedni druge nikako ne razumiju.

Kako bi izgradili mišiće i tako na najčišći i najljepši način povećali mišićnu masu, svi ljudi koji spadaju pod "hard gainere" bi trebali svoju ishranu bazirati na sljedećih nekoliko namirnica. Interesantno je da se upravo ishrana fitness profesionalaca bazira na tim istim namirnicama, pa se ti savjeti trebaju još ozbiljnije shvatiti.

1 / 9
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Fitness mama za kojom uzdišu milioni muškaraca

Nestvarna Australka

Fitness mama za kojom uzdišu milioni muškaraca

Tammy Hembrow je jedna od najuticajnijih dama u svijetu fitnessa i društvenih mreža. Svojom prirodnom...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>McGregorov viski je loš, ali i dalje ruši rekorde

Nakon svih poraza

McGregorov viski je loš, ali i dalje ruši rekorde

Conor McGregor definitivno nije zamišljao svoj povratak u UFC na način kako se sve odigralo, kada ga je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Odvikavanje od nezdrave hrane je i dokazano bolno

Nagli prestanak

Odvikavanje od nezdrave hrane je i dokazano bolno

Nagli prestanak jedenja brze i nezdrave hrane, doslovno je bolan jer izaziva nekoliko simptoma kao kod svih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Da li je 36 jaja dnevno bolje od steroida?

Interesantna ideja

Da li je 36 jaja dnevno bolje od steroida?

Među stotinama različitih fitness savjeta, barem jedan uvijek privuče veliku pažnju. Kada se vratimo...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)