Kako ostati zdrava i u formi tokom trudnoće

Dragocjeni savjeti

Pratite ove savjete kako biste ostale u idealnoj formi tokom trudnoće. Mamama treba velika motivacija da ostanu zdrave, u formi i sretne. Na kraju krajeva, ako se osjećate sjajno i vaša beba će. Istraživanje ukazuje na dobitnu kombinaciju kardiovaskularnih vježbi i treninga snage da bi se nove mamice riješile problema poput urinarne inkontinencije.

Ali koliko koliko vježbanja i pauza treba da radite da biste bili zdravi vi i vaša beba? Evo najvažnijih savjeta vrhunskih stručnjaka :

1. Akupunktura
Akupunktura tokom trudnoće može pomoći u smanjivanju jutarnje mučnine, umora, grčeva, promjena raspoloženja i bola na tijelu.

2. Trenirajte poznavajući svoju srčanu frekvenciju
Poznavanje svoje srčane frekvencije tokom vježbe omogućava vam da ostanete u zdravoj zoni treninga. Cilj: Intenzivirati treninge bez prekoračenja. Osjećaj vrtoglavice i nestanka daha su signali koji dovode do malog srčanog udara. Napomena: Ne postoji magični broj vježbi koji odgovara svim ženama, radi sigurnosti vježbajte po svojoj srčanoj frekvenciji.

3. Vježbajte zbog bebe
Zdravlje žena pokazuje da tjelovježba tokom trudnoće može normalizovati rođenje bebe i smanjiti rizik od hronične bolesti majke i djeteta tijekom djetinjstva

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak