Vježbe za trudnice - Body.ba

Korisne vježbe

Vježbe za trudnice

Piše: Ajla Softić

Subota, 29.06.2013.

Za vrijeme trudnoće je moguće da se osjećate iscrpljeno, kao da imate nedostatak energije. To se može promjeniti redovnom fizičkom aktivnošću i vježbama, koje je odobrio vaš doktor. Pored toga što ćete se osjećati bolje, ove vježbe mogu utjecati i olakšati proces porođaja.

Napomena: Prije započnete sa ovim ili bilo kojim drugim vježbama, konsultujte se sa svojim doktorom. Važno je da vodite računa o sebi i o djetetu.

Karlične vježbe
Ovi mišići su bitni za svakog, bez obzira da li ste u drugom stanju ili ne. Ideja ovih vježbi jeste da se ojača karlično dno, što može pomoći pri porođaju. Za izvođenje ovih vježbi najbolje je da ste u sjedećem položaju. Opustite tijelo i počnite praviti kontrakcije karličnim mišićima. To ćete postići začvršćenjem donjem dijela stomaka, isto kao da pokušavate da zaustavite proces mokrenja. Možete raditi brže kontrakcije ili da jednu zadržite 10 sekundi, a zatim sa pauzama da ponavljate.



Vježbe za otvaranje kukova
Ovu vježbu ne smiju izvoditi žene nakon 35 sedmice trudnoće ili ukoliko imate problema sa hemoroidima. Pokušajte zadržati položaj kao što je predstavljen u videu. Pokušajte da ne izgubite balans tijela.

 

Abdomenalne vježbe
Zauzmite položaj kao što je pokazano u videu. Dišite duboko preko nosa, a izdahnite dok savijate gornji dio leđa. Zadržite se u tom položaju tri sekunde i onda podignite glavu.


Abdomenalne vježbe
Postavite ruke pravo ispred vaših ramena, i potrudite se da svu težinu prebacite na koljena. Započnite vježbu držeći leđa ravnim. Oprezno radite male poteze, i vodite računa o disanju.

 



Vježbe za noge i zadnjicu
Radite čučnjeve sa nogama raširneih u širini kukova. Spuštajte se koliko vam dozvoljava vaše stanje. Trudite se da vam leđa budu ispravljena tokom čitave vježbe. Ukoliko možete, ponovite ovo 20 puta, ali svakako to prilagodite vašem stanju.



Vježbe protiv bolova u donjem dijelu leđa
Ovu vježbu možete izvoditi u bilo kojem periodu trudnoće. Postavite stopala par centimetara od zida, raširite noge malo šire od ramena. Prilijepite leđa duž cijele dužine za zid, zadržite se u ovom položaju nekoliko sekundi, zatim olabavite mišiće u gornjem dijelu tijela. Uradite 10 ponavljanja.



Vodite računa o disanju pri radu svake vježbe. U napornom dijelu izdahnite, u opuštenom položaju udahnite. Svakako se konsultujte sa vašim doktorom prije nego počnete raditi bilo koju od vježbi.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>7 muka sa kojima se susreću žene sa jakim butinama

Je li vam poznato?

7 muka sa kojima se susreću žene sa jakim butinama

Većina žena ima barem jedan dio tijela s kojim se nikako ne može "pomiriti", a ovog puta u fokusu su jače...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Schwarzenegger: Dobro sam, ali ne i odlično

Nakon operacije srca

Schwarzenegger: Dobro sam, ali ne i odlično

Kao što je poznato, najpoznatiji bodybuilder ikada, slavni glumac i bivši guverner Arnold Schwarzenegger,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Da li je Terminatora upropastila ova stvar?

Stigle ga godine

Da li je Terminatora upropastila ova stvar?

Arnold  Schwarzenegger, proslavljeni glumac, bodibilder i političar, uvijek je otvoreno govorio o uzimanju...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Arnold operisao srce pa poručio: "I'm back"

Schwarzenegger u bolnici

Arnold operisao srce pa poručio: "I'm back"

Slavni Arnold Schwarzenegger podvrgnut je operaciji srca, koju je sudeći po navodima njegovog glasnogovornika...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)