Četiri načina kako povećati svoj bench potisak - Body.ba

Povećajte maksimum

Četiri načina kako povećati svoj bench potisak

Piše: Body.ba

Četvrtak, 17.08.2017.

Jedno od najdosadnijih pitanja koje se često postavlja bodybuilderima je poznato: "Koliko dižeš na benchu?". Bodybuilderi uopšte nisu momci koji tragaju za načinima stalnog povećanja snage i broja kilograma tegova s kojima izvode ovu ili onu vježbu, već su primarno skoncentrisani na vezu uma i mišića i kontrolisano opterećenje svakog mišićnog vlakna kako bi se izazvao najveći mogući napredak.

Ipak, težina opterećenja nije nevažna pa se tek s vremena na vrijeme treba poraditi na probijanju barijera i učenju sopstvenih mišića da pravilno vladaju sa nešto većim težinama. Tada, posebno za vježbu bench potiska, treba ispratiti određena pravila.

1 / 5
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>20 nestvarnih bodybuilding transformacija

Prije i poslije

20 nestvarnih bodybuilding transformacija

Jeste li se ikada pitali kako su izgledali najpoznatiji bodybuilderi svih vremena prije početka bavljenja...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Mr. Olympia nagradni fond

Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Iz godine u godinu nagradni fond Mr. Olympia takmičenja raste kao i sama popularnost bodybuildinga u svijetu....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Tajne šampiona

Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Godine vježbanja i svakodnevnog učenja i istraživanja, neminovno vode do uspjeha i divljenja drugih ljudi,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Problemi bodybuildera

U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Biti u top formi i imati ogromne mišiće je fantastičan osjećaj i to znaju svi koji su uspjeli nešto napraviti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)