Glavni razlozi: Zašto dizati velike težine? - Body.ba

Vježbe opterećenja

Glavni razlozi: Zašto dizati velike težine?

Piše: Body.ba

Petak, 13.03.2015.

Glavni razlozi: Zašto dizati velike težine?

Dizanje tegova u većim serijama naravno mogu imati efekta, ali kada je riječ o samoj efektivnosti i promjenama koje izazivaju u organizmu, onda su vježbe bazirane na 3 do 5 ponavljanja uz izbačaje velikih težina, daleko najefikasnije.

Samo vježbanje sa velikim težinama je izazovno zbog toga što je vježbač na granici izdržljivosti, pa obavezno treba sa sobom imati pomoćnika koji bi mogao priskočiti u pomoć ako zatreba. Pored izazovnosti, sa više tačaka gledišta ovakvo vježbanje je efikasnije jer nosi nekoliko velikih prednosti.

1. Preopterećenje potrebno za izazivanje rasta

Jedini sigurni put do stvaranja vidljivih rezultata je treniranje sa velikim opterećenjima i postavljanjem velikih izazova pred sebe. Mali broj ponavljanja i izbacivanje velikih težina, rezultira sa preopterećenjem mišićnih vlakana, što opet kasnije vodi direktno do stvaranja novih čvršćih vlakana i povećanja samih mišića.

2. Otkrivanje debalansa i ostalih mana

Tek sa većim opterećenjima na šipki, moguće je primijetiti da je na primjer jednom rukom lakše gurnuti teret nego drugom. Baš zbog toga je potrebno izložiti tijelo većim izazovima i  otkriti sve mane koje krije, kako bi se kasnije mogle ispraviti.

3. Aktiviranje brzo kontraktilnih vlakana

Znajući da postoje dvije vrste mišićnih vlakana, poznatih kao brza i spora, različiti su i načini izazivanja njihovih kontrakcija. Brzo kontraktilna vlakna se aktiviraju samo prilikom obavljanja teških zadataka, podizanjem velikih težina. S druge strane, spora mišićna vlakna prva učestvuju u radu i što je najzanimljivije, ona su najmanja. Stoga je od velike važnosti aktivirati brza vlakna koja su u mogućnosti da najviše povećaju izgled kompletnog mišića.

vazili to za djecu od 15 godina jer imam sina 15 god 173cm 74kg radi cucnjeve 150 kg 6 puta i jeli to stetno za njegovo zdravlje i narocito za rast.hvala unaprijed

- krupic jasmin

Petak, 13.03.2015. 16:35,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Drastične promjene

Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Na vrhuncu svojih karijera, bodybuilderi sopstvena tijela guraju i preko samih granica njihovih mogućnosti,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Nevjerovatan doček za Big Ramyja u domovini Egiptu

Mr. Olympia viceprvak

Nevjerovatan doček za Big Ramyja u domovini Egiptu

Samo nekoliko dana nakon što je Egipat proslavio historijski plasman na Svjetsko prvenstvo u fudbalu, te...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Kako je izgledao "otac bodybuildinga" 1893. godine

Eugen Sandow

Kako je izgledao "otac bodybuildinga" 1893. godine

Prije whey proteina, aminokiselina, sintetičkog testosterona, hormona rasta, pa i proizvodnje stotina...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Selfie s Big Ramyjem: I "Terminator" impresioniran

Pobjednik Arnold Classica

Selfie s Big Ramyjem: I "Terminator" impresioniran

Ovogodišnji šampion Arnold Classic Europea Big Ramy Elssbiay, na bini u Barceloni je predstavio svoje...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)