Glavni razlozi: Zašto dizati velike težine? - Body.ba

Vježbe opterećenja

Glavni razlozi: Zašto dizati velike težine?

Piše: Body.ba

Petak, 13.03.2015.

Glavni razlozi: Zašto dizati velike težine?

Dizanje tegova u većim serijama naravno mogu imati efekta, ali kada je riječ o samoj efektivnosti i promjenama koje izazivaju u organizmu, onda su vježbe bazirane na 3 do 5 ponavljanja uz izbačaje velikih težina, daleko najefikasnije.

Samo vježbanje sa velikim težinama je izazovno zbog toga što je vježbač na granici izdržljivosti, pa obavezno treba sa sobom imati pomoćnika koji bi mogao priskočiti u pomoć ako zatreba. Pored izazovnosti, sa više tačaka gledišta ovakvo vježbanje je efikasnije jer nosi nekoliko velikih prednosti.

1. Preopterećenje potrebno za izazivanje rasta

Jedini sigurni put do stvaranja vidljivih rezultata je treniranje sa velikim opterećenjima i postavljanjem velikih izazova pred sebe. Mali broj ponavljanja i izbacivanje velikih težina, rezultira sa preopterećenjem mišićnih vlakana, što opet kasnije vodi direktno do stvaranja novih čvršćih vlakana i povećanja samih mišića.

2. Otkrivanje debalansa i ostalih mana

Tek sa većim opterećenjima na šipki, moguće je primijetiti da je na primjer jednom rukom lakše gurnuti teret nego drugom. Baš zbog toga je potrebno izložiti tijelo većim izazovima i  otkriti sve mane koje krije, kako bi se kasnije mogle ispraviti.

3. Aktiviranje brzo kontraktilnih vlakana

Znajući da postoje dvije vrste mišićnih vlakana, poznatih kao brza i spora, različiti su i načini izazivanja njihovih kontrakcija. Brzo kontraktilna vlakna se aktiviraju samo prilikom obavljanja teških zadataka, podizanjem velikih težina. S druge strane, spora mišićna vlakna prva učestvuju u radu i što je najzanimljivije, ona su najmanja. Stoga je od velike važnosti aktivirati brza vlakna koja su u mogućnosti da najviše povećaju izgled kompletnog mišića.

vazili to za djecu od 15 godina jer imam sina 15 god 173cm 74kg radi cucnjeve 150 kg 6 puta i jeli to stetno za njegovo zdravlje i narocito za rast.hvala unaprijed

- krupic jasmin

Petak, 13.03.2015. 16:35,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Hwang Chul Soon

Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Južnokorejski bodybuilder, glumac i model Hwang Chul Soon, osoba je koja svojom impresivnom tjelesnom građom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Svjetski šampion: Ima 70 godina i ne traži isprike

Bodybuilder veteran

Svjetski šampion: Ima 70 godina i ne traži isprike

Već od 30. godine života, ne shvatajući da tek tada ulaze u najjače godine života, ljudi počinju tražiti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najisklesaniji policajac na kog je NYPD ponosan

Michael Counihan

Najisklesaniji policajac na kog je NYPD ponosan

Za svoje vrijeme Ronnie Coleman je bio pravi pojam fizički nadmoćnog policajca čije same pojave su se bojali...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Od modela do ogromnog

Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Jedan od najpoznatijih fitness modela na Planeti Sergi Constance,  proteklih mjeseci je napravio zaista...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)