Četiri najefikasnije

Najbolje vježbe za povećanje mišićne mase

Piše: Body.ba

Petak, 13.11.2015.

Svi oni koji imaju zacrtan cilj povećanja mišićne mase, osim drastičnog povećanja unosa kalorija i konzumiranja hrane bogate kako proteinima, tako i ugljikohidratima i mastima, trebali bi promijeniti pristup i samim treninzima, ako se već od ranije ne vježba na takav način.

U prvom redu se misli na baziranje na složene vježbe, koje aktiviraju veći broj mišićnih grupa i tako efikasnije potiču rast. Izlažući ih većim opterećenjima, izaziva se i značajnija hipertrofija, a baš to je preduslov rasta i napretka. 

Zbog toga, tokom procesa povećanja mišićne mase, ove četiri vježbe nikako ne bi trebale biti izbačene iz trening plana.

1 / 5
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Greene u Hollywoodu

Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Dok je bodybuilding bio slabo poznato zanimanje kojim su se bavili samo rijetki "čudaci" prvenstveno u...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Najpopularniji Bosanac na društvenim mrežama

Ermin Junuzović

Najpopularniji Bosanac na društvenim mrežama

Kada jedan fitness model i personalni trener ima višemilionsku armiju fanova iza sebe, on se smatra pravim...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Demonstracija sile: Za ovo su trenirali godinama

Šampionska motivacija

Demonstracija sile: Za ovo su trenirali godinama

Raditi nešto što drugi ne rade iz dana u dan, neminovno vodi do jednog trenutka u kom svi zanijeme i diveći...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Legenda nastavila tamo gdje je stala

Coleman ponovo ogroman

Legenda nastavila tamo gdje je stala

Sa 52 godine života i nakon sedam operacija, od kojih ga je posljednja postavila u invalidska kolica, veliki...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)