Četiri najefikasnije

Najbolje vježbe za povećanje mišićne mase

Piše: Body.ba

Petak, 13.11.2015.

Svi oni koji imaju zacrtan cilj povećanja mišićne mase, osim drastičnog povećanja unosa kalorija i konzumiranja hrane bogate kako proteinima, tako i ugljikohidratima i mastima, trebali bi promijeniti pristup i samim treninzima, ako se već od ranije ne vježba na takav način.

U prvom redu se misli na baziranje na složene vježbe, koje aktiviraju veći broj mišićnih grupa i tako efikasnije potiču rast. Izlažući ih većim opterećenjima, izaziva se i značajnija hipertrofija, a baš to je preduslov rasta i napretka. 

Zbog toga, tokom procesa povećanja mišićne mase, ove četiri vježbe nikako ne bi trebale biti izbačene iz trening plana.

1 / 5
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare

BlaBla

>Pet najglupljih mitova o mišićima

Ujedno i najprihvaćeniji

Pet najglupljih mitova o mišićima

Izreka da laž triput ponovljena postaje istina, u priči o mišićima i njihovom razvoju ima posebnu težinu....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Muški push-up: Kada mršavci postanu nabildani

Osveta ženama

Muški push-up: Kada mršavci postanu nabildani

Nakon što je ženska varka zvana "push-up" postala planetarni hit, i po prodaji gledano jedan od...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Slavni glumac se u 60-im nabildao za potrebe filma

Možete li ga prepoznati?

Slavni glumac se u 60-im nabildao za potrebe filma

Da su godine su samo broj, još jednom imamo čisti dokaz koji ovoga puta dolazi iz Hollywooda, a u centru...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Šta cure misle o momcima koji preskaču dan nogu?

Reakcije djevojaka

Šta cure misle o momcima koji preskaču dan nogu?

Široka ramena, jake ruke, ravan stomak sa "isklesanim" pločicama, to zaista jesu najatraktivniji atributi za...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)