Plan za veliki napredak

Čelični izazov: 10000 čučnjeva i 2500 sklekova

Piše: Body.ba

Srijeda, 14.01.2015.

Čučnjevi i sklekovi su dvije osnovne vježbe sa sopstvenom težinom, stoga je i više nego moguće napraviti značajne promjene i napredak u fizičkoj formi izvodeći samo ove dvije vježbe, ali izvodeći ih redovno i dovoljno žestoko.

Izazov čiji trening plan traje tačno 31 dan ukupno sadrži čak 10.000 čučnjeva i 2500 sklekova. Iako zvuči strašno, intenzitet treninga se iz dana u dan pojačava, a kreće od prilično lahko ostvarivih 100 čučnjeva i 20 sklekova.

Cijeli izazov izgleda ovako:

Radi li neko ovo ? P.S. Ja sam dosao do day 16. bez ikakvih problema.

- An's

Petak, 31.07.2015. 23:57,

Prijavi neprimjeren komentar


Cak Noris to radi ujednom danu za zagrijavanje

- jozo

Utorak, 01.11.2016. 06:06,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Fudbal ni blizu 1. mjesta

Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Izdržljivost, snaga, eksplozivnost, brzina, pokretljivost, psihička stabilnost, ustrajnost, koordinacija i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

>Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Ne želite biti oni

Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Nakon što se ljudi izbore sa fazom borbe samih sa sobom i konačno uplate članarinu u fitness centru,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Vježbe svjetskog šampiona

Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Neki borci su prirodno obdareni razornom snagom udarca dok drugi moraju slijediti specifične trening programe...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Najpopularniji Bosanac u nastavku Fast & Furiousa?

Erko Jun

Najpopularniji Bosanac u nastavku Fast & Furiousa?

Ermin Junuzović širom svijeta poznat kao Erko Jun, najpopularniji je Bosanac na društvenim mrežama i...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)