Plan za veliki napredak

Čelični izazov: 10000 čučnjeva i 2500 sklekova

Piše: Body.ba

Srijeda, 14.01.2015.

Čučnjevi i sklekovi su dvije osnovne vježbe sa sopstvenom težinom, stoga je i više nego moguće napraviti značajne promjene i napredak u fizičkoj formi izvodeći samo ove dvije vježbe, ali izvodeći ih redovno i dovoljno žestoko.

Izazov čiji trening plan traje tačno 31 dan ukupno sadrži čak 10.000 čučnjeva i 2500 sklekova. Iako zvuči strašno, intenzitet treninga se iz dana u dan pojačava, a kreće od prilično lahko ostvarivih 100 čučnjeva i 20 sklekova.

Cijeli izazov izgleda ovako:

Radi li neko ovo ? P.S. Ja sam dosao do day 16. bez ikakvih problema.

- An's

Petak, 31.07.2015. 23:57,

Prijavi neprimjeren komentar


Cak Noris to radi ujednom danu za zagrijavanje

- jozo

Utorak, 01.11.2016. 06:06,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Top 10 najsnažnijih

Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Powerlifting je sport u kom se konstantno pokušavaju pomjeriti granice na tri najjveće, najjače i najteže...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Nevjerovatno visoki

Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Sami po sebi, profesionalni košarkaši imaju reputaciju jako visokih momaka, pa je tako košarkaški prosjek...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Poput mašina

Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Kao dugogodišnji nedodirljivi šampion, Wladimir Klitschko se nakon gubljenja titule najboljeg boksera svijeta...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Fitness model u policijskoj uniformi

Nochtlii Peralta Alvarez

Fitness model u policijskoj uniformi

Holanđanka meksičkog porijekla Nochtlii Peralta Alvarez, kao jako mlada je odlučila da želi da bude...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)