Plan za veliki napredak

Čelični izazov: 10000 čučnjeva i 2500 sklekova

Piše: Body.ba

Srijeda, 14.01.2015.

Čučnjevi i sklekovi su dvije osnovne vježbe sa sopstvenom težinom, stoga je i više nego moguće napraviti značajne promjene i napredak u fizičkoj formi izvodeći samo ove dvije vježbe, ali izvodeći ih redovno i dovoljno žestoko.

Izazov čiji trening plan traje tačno 31 dan ukupno sadrži čak 10.000 čučnjeva i 2500 sklekova. Iako zvuči strašno, intenzitet treninga se iz dana u dan pojačava, a kreće od prilično lahko ostvarivih 100 čučnjeva i 20 sklekova.

Cijeli izazov izgleda ovako:

Radi li neko ovo ? P.S. Ja sam dosao do day 16. bez ikakvih problema.

- An's

Petak, 31.07.2015. 23:57,

Prijavi neprimjeren komentar


Cak Noris to radi ujednom danu za zagrijavanje

- jozo

Utorak, 01.11.2016. 06:06,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Top 10 najzgodnijih ring-djevojaka

Ljepša strana MMA borbi

Top 10 najzgodnijih ring-djevojaka

Pored boraca najpoznatijih borilačkih sportova koji uspjesima u ringu stiču međunarodnu slavu, uz svu snagu i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

CrossFit katastrofa

"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

Kao fizička aktivnost s kojom se omogućava jačanje i rast mišića, poznato je da svaka mišićna grupa ima...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Pet razloga zašto su fitness djevojke najbolje

Dame iz teretane

Pet razloga zašto su fitness djevojke najbolje

Kada su pripadnice nježnijeg spola otkrile da dižući tegove ipak neće postati “ogromne i previše mišićave”...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Prelijepa Halima Aden piše historiju modelinga

Sve traženija

Prelijepa Halima Aden piše historiju modelinga

Djevojka koja je rođena u izbjegličkom kampu u Keniji, veoma brzo korača putanjom najpoznatijih modela na...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)