Sklekovi sa pojasom za otpornost - Body.ba

Povećajte progres

Sklekovi sa pojasom za otpornost

Piše: Body.ba

Subota, 09.06.2012.

Sklekovi sa pojasom za otpornost

Sklekovi su odlična tjelesna vježba za jačanje mišića gornjeg dijela tijela, prvenstveno prsa, ramena, tricepsa i središnjeg dijela trbušnjaka. Jedna od rijetkih limitacija jeste to što vrlo brzo postanete jači i bolji u izvođenju sklekova. Nije dobro za izgradnju mišića i snage to što brzo možete uraditi 25 ili više ponavljanja. Kad dođete do tog nivoa snage, trebate nešto da izvođenje sklekova postane izazovnije. Pojas za povećanu otpornost je dobar odgovor za to.

Sklekove sa takvim pojasom je lako izvesti. Najveća korist ovog pojasa je to što vježbu čini težom. Pomaže da izgradite mišiće i postanete jači. Nastavite čitati da saznate kako ih izvoditi pravilno i koji je najbolji način da ih dodate u program.

Kako raditi sklekove sa pojasom za otpornost?

Ove sklekove izvodite na isti način kao i bilo koje druge. Ako već niste, naučite savršenu tehniku izvođenja sklekova. Jedina je razlika u tome što imate pojas preko ramenih lopatica. Video ispod pokazuje kako se ovakva vrsta sklekova pravilno izvodi. Potrudite se da je pojas uvijek stegnut preko lopatica. To će vam donijeti što je više otpora moguće od pojasa.

Kada raditi ove sklekove?

Ove vježbe možete raditi danima kad radite na gornjem dijelu tijela i/ili u slobodnim danima da ubrzate oporavak. Kad radite sklekove sa pojasom za otpornost radeći na gornjem dijelu tijela, birajte pojas koji čini izazovnim rad sa 8-12 ponavljanja. U slobodnim danima, radite sklekove sa pojasom koji vam dozvoljava da radite 15-25 ponavljanja.

Dobar način da povećate intenzitet treninga sa sklekovima, kao i da izbjegnete monotoniju u treningu je da uvrstite u trening neku od 10 opisanih varijacija sklekova.

sve je to super,samo bi volio da znam gdje mogu nabaviti pojas za otpornost tj resistance bands ?

- Fitness xD

Srijeda, 20.06.2012. 14:59,

Prijavi neprimjeren komentar


imas to svugdje gdje ima iole fitness opreme pa cak i u konzumu.

- amir

Srijeda, 20.06.2012. 20:05,

Prijavi neprimjeren komentar


A mozes jednostvno koristiti i stare unutrasnje gume od bicikla

- Zeko

Ponedeljak, 02.07.2012. 22:23,

Prijavi neprimjeren komentar


e treba glavu da ispravi sto je sputio skroz dolje???

- nikola

Petak, 05.04.2013. 21:35,

Prijavi neprimjeren komentar


JEl se od sklekova mogu dobiti plocice????

- Faruk

Srijeda, 07.08.2013. 19:55,

Prijavi neprimjeren komentar


Ma sto ce te dzaba bacati pare jednostavno stavite vrecu cimente na ledja ili nekog rodjaka mladjeg i radite, a ujedno dok on skace, mrda se, otezava vam, sto je i jos bolje !!!

- cenga

Nedelja, 27.10.2013. 22:32,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Top 10 najzanimljivijih fitness činjenica

Stvari koje niste znali

Top 10 najzanimljivijih fitness činjenica

Čak 69% muškaraca smatra da su u dobroj fizičkoj formi, dok je samo 13% zaista spremnih. To je samo jedna od...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najplaćeniji penzioneri u svijetu sporta

Trud im se i ispaćuje

Najplaćeniji penzioneri u svijetu sporta

Informacija da slavni fudbaler David Beckham u penziji zarađuje oko milion funti sedmično, ostavila je bez...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ona je najzgodnija pripadnica američkog Air Forcea

Fitness model u uniformi

Ona je najzgodnija pripadnica američkog Air Forcea

Alysia Macedo je od svoje devetnaeste godine pripadnica američkih vazduhoplovnih snaga, a kroz svoje stalno...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Dvometraši u kopačkama: Peter Crouch nije najviši

Iako je rekorder

Dvometraši u kopačkama: Peter Crouch nije najviši

Upis engleskog napadača Petera Croucha u Guinnessovu listu rekorda, jedna je od najinteresantnijih fudbalskih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)