Prsa: Ravni bench potisak s bučicama - 8 ključnih vježbi za stvaranje mišićne mase - Body.ba

8 ključnih vježbi za stvaranje mišićne mase

Prsa: Ravni bench potisak s bučicama

Piše: Body.ba

Četvrtak, 22.12.2016.

Za izgradnju prsa potisak sa klupe je jednostavno nedodirljiva vježba. Ukoliko bi se šipka zamijenila sa bučicama, tada se otvaraju dodatne mogućnosti, među kojima se posebno ističe potpuno identičan pritisak na obje strane među kojima obično postoji određena razlika u snazi, i usputno rješava i taj debalans. 

2 / 9
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Dame koje ne vježbaju

Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Za djevojke koje nisu u fitnessu stalna briga o kvalitetnoj i zdravoj ishrani kao i redovnim fizičkim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ne želite da vas mrze

15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ako krećete u teretanu i želite se što je moguće bolje uklopiti u instituciju uz koju mnogi od kolega...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Mjesto napretka

10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Vježbanje u teretani se smatra jednom od najboljih mogući terapija koja podiže mentalni fokus i poboljšava...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Loša strana mišićavosti

Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Biti bodybuilder i imati ekstremno mišićavo tijelo nosi 100 različitih prednosti u odnosu na ostale "obične"...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)