Trening program od samo dva treninga sedmično

Vrlo ste zauzeti?

Većina ljudi nije ni svjesna da bi i sa samo dva treninga sedmično mogli praviti itekako vidljive pomake na spostvenom tijelu, pa se obično kao glavni razlog neaktivnosti navodi manjak slobodnog vremena. Svega dva do tri sata sedmično, čak i za najzaposlenije ljude na Planeti je vrijeme koje se ipak može izdvojiti.

Jedini zahtjevi su da to vrijeme bude podijeljeno na dva, minimalno dva dana odvojena treninga, da bude maksimalno efikasno iskorišteno, te da se uz maksimalni fokus i koncentraciju izvode samo najefikasnije vježbe za svaki dio tijela. Oba treninga bi trebala biti sačinjena od po šest vježbi, koje ćemo detaljno navesti u nastavku.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak